وکوم قلم استایلوس Pro Pen 2 را به دیگر تبلت‌ های قلمی خود می‌آورد

وکوم قلم استایلوس Pro Pen 2 را به دیگر تبلت‌ های قلمی خود می‌آورد

وکوم قلم استایلوس Pro Pen 2 را به دیگر تبلت‌ های قلمی خود می‌آورد

وکوم (Wacom) از جمله معتبرترین نام‌ها در عرصه‌ی تولید تبلت های مخصوص طراحی، قلم های استایلوس و لوازم جانبی آن محسوب می‌شود. این کمپانی ژاپنی در جریان رویداد سی ای اس ۲۰۱۷ اعلام کرده است که قلم استایلوس Pro Pen 2 را به دیگر تبلت های قلمی خود نیز خواهد آورد.

جدیدترین نسل قلم استایلوس وکوم از هشت هزار سطح متفاوت فشار پشتیبانی می‌کند تا دقیق ترین سطح طراحی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین با عرضه‌ی تبلت قلمی Intuos Pro از سوی این شرکت، شما می‌توانید مشابه مدل‌های قبلی، نمایشگر خود را به آن متصل کنید و یا از نمایشگر لپ تاپ‌تان برای طراحی استفاده نمایید؛ دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی ExpressKeys، چرخ لمسی و پشتیبانی از جسچرهای لمسی با چند انگشت نیز از دیگر قابلیت‌های مدل Intuos Pro محسوب می‌شود که قابلیت اتصال آن از طریق بلوتوث به کامپیوتر نیز وجود دارد.

وکوم قلم استایلوس Pro Pen 2 را به دیگر تبلت‌ های قلمی خود می‌آورد

همچنین نسخه‌ی جالبی از این تبلت با عنوان Intuos Pro Paper نیز عرضه شده که اجازه می‌دهد همزمان با نقاشی بر روی کاغذ، طراحی های شما به آثار دیجیتالی تبدیل شود. این مدل به همراه یک گیره‌ی مخصوص و یک قلم استایلوس ژله‌ای ویژه به نام Wacom Finetip Pen عرضه می‌شود که باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه‌ی لمسی حساس به فشار این محصول خواهد شد. بنابراین به لطف این سخت افزار و نرم افزار Inkspace وکوم، طراحان دیگر نیازی نیست که از آثار خود اسکن بگیرند و ذخیره‌ی این آثار به صورت فایل‌های دیجیتالی بر روی حساب ابری این کمپانی نیز امنیت آنها را تامین خواهد کرد.

گفتنی است که علاوه بر معرفی پشتیبانی قلم استایلوس Pro Pen 2 از دیگر مدل‌ها، وکوم از قیمت تبلت Intuos Pro 2 نیز رونمایی به عمل آورده است. بر همین اساس این تبلت در ماه جاری با قیمت ۳۵۰ و ۵۰۰ دلار برای مدل‌های متوسط و بزرگ به فروش می‌رسد. نسخه‌ی Paper نیز که جوهر واقعی را وارد دنیای طراحی دجیتال می‌کند، در دو نسخه‌ با سایزهای مختلف و با قیمت ۴۰۰ و ۵۵۰ دلار قابل خریداری خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-17

دیدگاهتان را بنویسید