ویدیویی شگفت‌آور از گوشی منعطف لنوو در دنیای واقعی منتشر شد!

گوشی منعطف لنوو

ویدیویی شگفت‌آور از گوشی منعطف لنوو در دنیای واقعی منتشر شد!

ویدیوی گوشی منعطف لنوو در دنیای واقعی، اگر هنوز تصور می‌کنید گوشی های هوشمند منعطف کاربرد و فایده‌ای ندارند، نظرتان را تغییر خواهد داد. بعید نیست گوشی هوشمند انعطاف پذیر لنوو قبل از سامسونگ و هواوی رونمایی شود.

بر اساس اخبار، سامسونگ و هواوی برای عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا با یکدیگر رقابت نزدیکی دارند، اما به نظر می‌رسد لنوو به صورت مخفیانه و بدون راه انداختن داد و هوار، با سرعت زیاد مشغول توسعه گوشی منعطف خود است! برخی کاربران هنوز عقیده دارند چنین گجتی به جز ظاهری متفاوت و خاص، فایده دیگری نخواهد داشـت، اما ویدیوی گوشی منعطف لنوو احتمالا نظرشان را عوض خواهد کرد.

این گوشی منعطف لنوو دارای قدی کشیده و بلند بوده و دقیقا از وسط قابل تا شدن است. البته گوشی انعطاف پذیر لنوو به صورت کامل و 180 درجه‌ای تا نمی‌شود که همین موضوع، عرضه گوشی در آیند‌ه‌ای بسیار نزدیک را باورپذیرتر می‌کند، چرا که فناوری توسعه لولاهای تمام منعطف هنوز به بلوغ کامل نرسیده است.

نزدیک به دو الی سه سال پیش، طرح‌های مفهومی و نمونه‌های اولیه مختلفی را از گوشی منعطف لنوو در دنیای واقعی مشاهده کردیم، اما در ادامه، این محصول در سایه اخبار گوشی این چنینی سامسونگ دفن شد. اما اکنون نمونه اولیه گوشی منعطف لنوو دوباره رویت شده و در کانون توجه قرار گرفته است.

در این ویدیو، بعد از تا شدن نمایشگر گوشی تا سقف میزان ممکن، گوشه‌های لولا کمی سیاه می‌شود که از مشکلات توسعه چنین گوشی هوشمندی خبری می‌دهد. وجود چنین ایراداتی در طراحی سبب شده با گذشت چندین سال از زمان عرضه نمونه‌های اولیه گوشی انعطاف پذیر چندین شرکت، هنوز محصولی تجاری در این قالب عرضه نشود.

این تنها گجت منعطف نوین لنوو نیست. این شرکت چینی، سال گذشته گوشی Cplus را در دنیای واقعی نشان داد که کاربر می‌تواند آن را همانند یک دستبند دور دستش ببندد. صفحه نمایش این دستگاه از نوع AMOLED و دارای اندازه 4.35 اینچ بوده و در پنل پشتی آن، از چرم استفاده شده است. با توجه به رویت گوشی منعطف لنوو در دنیای واقعی و ثبت چندین پتنت توسط ال جی در این زمینه، اکنون تعداد گوشی‌سازان رقیب در دنیای محصولات انعطاف پذیر به چهار مورد رسیده است.

ویدیوی گوشی منعطف لنوو

1397-07-05

دیدگاهتان را بنویسید