ویدیوی رسمی معرفی آیپد پرو 2018 منتشر شد

ویدیوی رسمی معرفی آیپد پرو 2018

ویدیوی رسمی معرفی آیپد پرو 2018 منتشر شد

ویدیوی رسمی معرفی آیپد پرو 2018 (Apple iPad Pro 2018) منتشر شد. اپل در این ویدیو به معرفی قابلیت‌های جدید تبلت های خود اشاره کرده و کاربران را تشویق به خریداری آنها می‌کند.

اپل چند روز پیش از دو مدل جدید آیپد پرو پرده برداری کرد. یک مدل به نمایشگر 11 اینچی و مدل دیگر آن به نمایشگر 12.9 اینچی مجهز است که هر دو از فناوری LCD بهره می‌برند. بسیاری از قابلیت‌های جدیدی در این دیوایس‌‌ها وجود دارد که می‌توانید در ویدیوی رسمی معرفی آیپد پرو 2018 مشاهده کنید. این قابلیت‌های جدید عبارتند از: یک نمایشگر لبه به لبه، حضور فیس آیدی و حذف کلید هوم.

ویدیوی رسمی معرفی آیپد پرو 2018 به این نکته اشاره می‌کند که «همه چیز تغییر کرده است». این تبلت شامل درگاه شارژ USB-C است که می‌توانید به لطف آن آیفونتان را با استفاده از یک کابل USB-C به لایتنینگ شارژ کنید. این ویدیو همچنین به تراشه‌ی جدید A12X Bionic در زیر قاب این تبلت‌ها اشاره می‌کند.

فتوشاپ واقعی بر روی دیوایس درون ویدیو اجرا شده است! این نمی‌تواند خیلی هم تعجب برانگیز باشد، چرا که اوایل ماه در گزارشی عنوان کردیم که ادوبی به دنبال ارائه یک نسخه قدرتمند مشابه دسکتاپ برای آیپد است. به گفته‌ی اپل، آیپد پرو جدید 92 درصد سریع‌تر از کامپیوترهای قابل حمل است.

این ویدیو اشاره می‌کند که اپل از 102 مگنت برای جایگیری بدون نقص لوازم جانبی بر روی تبلت های جدید خود استفاده کرده است. همچنین شما می‌توانید اپل پنسل 2 را به تبلت بچسبانید تا هر دو همزمان با یکدیگر شارژ شوند. این قابلیتی است که در نسخه‌های پیشین نبود و شما باید قلم هوشمند را از طریق سیم شارژ می‌کردید.

آیا اپل می‌توانید با این ویدیوی تبلیغاتی برای تبلت های جدید خود بازاریابی کند؟ آیا نسل جدید آیپد پرو در رفع نیازهای شما موفق خواهد شد؟

ویدیوی رسمی معرفی آیپد پرو 2018

1397-08-10

دیدگاهتان را بنویسید