ویدیوی طنزآمیز ساخت گوگل پیکسل تنها لحظاتی پیش از معرفی رسمی آن

ویدیوی طنزآمیز ساخت گوگل پیکسل

تماشا کنید: نحوه ساخته شدن گوگل پیکسل و کپی برداری از آیفون 7 !

گوگل هر ساله گوشی اندرویدی مخصوص به خود را به دنیای تکنولوژی معرفی می‌کند تا طرفداران سرسخت این سیستم عامل بتوانند نسخه خالص آن را بدون هیچ‌گونه متعلقات اضافی تجربه کنند. همان‌طور که می‌دانید اگرچه سیستم عامل تمامی گوشی‌هایی که از اندروید استفاده می‌کنند یکسان است، اما هر شرکت بنابر سیاست‌های خود به دست بردن در رابط کاربری این سیستم عامل اقدام کرده و تغییراتی را در آن به وجود می‌آورد. گوگل تا پیش از این محصولات خود اعم از گوشی هوشمند یا تبلت‌ را تحت عنوان برند نکسوز ارائه می‌کرد، اما اکنون این رویه را تغییر داده و نام دیگری را برای آخرین محصول خود برگزیده است. ویدیوی طنزآمیز ساخت گوگل پیکسل (Google Pixel) را تماشا نموده و اگر که جزو طرفداران پروپاقرص اندروید هستید، در نظر بگیرید که این ویدیو یک شوخی بیش نیست!

ویدیوی طنزآمیز ساخت گوگل پیکسل و کپی برداری از آیفون 7

گوگل به راستی چگونه به ایده ساخت پیکسل رسید؟ بر اساس ویدیوی طنزآمیز ساخت گوگل پیکسل ، مدیر عامل این شرکت، ساندار پیچای (Sundar Pichai)، در حالی در دفتر خود در حال خواندن یک داستان آنلاین درباره پیش‌فروش بسیار خوب آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بود، که تنها نیم ساعت به زمان رونمایی گوشی جدید گوگل باقی مانده بود. در ویدیوی طنزآمیز ساخت گوگل پیکسل عنوان شده که تا این زمان گوگل هیچ محصولی برای ارائه کردن نداشته و مدیر عامل شدیدا درگیر پیدا کردن یک راه حل سریع و مطمئن بوده است. در همین لحظه ساندار پیچای آیفون شخصی خود را از جیب بیرون آورده (در نظر داشته باشید که این ویدیو ساختگی است) و به یک دوست و همکار فعال خود در گوگل پیامی ارسال می‌کند، با این متن که:

ما به یک گوشی جدید نیاز داریم، شبیه به… ­نسبتا جدید!

در ادامه ویدیوی طنزآمیز ساخت گوگل پیکسل ، این پیغام توسط کارمند تحت فرمان گوگل که یک گوشی بسیار بسیار قدیمی نوکیا به دست دارد، دریافت می‌شود! وی با خواندن این متن لذت قرار داشتن زیر باران (مصنوعی) را رها کرده و برای خلق کردن پیکسل راهی کارگاه خود می‌شود. در واقع قسمت اصلی و جالب‌ترین بخش ویدیو نحوه‌ای است که این فرد طی نیم ساعت Pixel را می‌سازد. وی با هر ابزاری که فکرش را بکنید، اعم از دستگاه برش و دریل با مته‌ای به بزرگی دایره‌ی محل قرارگیری حسگر اثرانگشت گوگل پیکسل، به جان یک آیفون 7 افتاده و با طریف‌کاری یک پیکسل از دل آن بیرون می‌کشد!

اگر که بتوانید به زور جلوی خنده خود را حین دیدن این فیلم بگیرید، به طور حتم نحوه نصب اندروید 7.1 بر روی محصول کپی‌شده‌ی نهایی از روی آیفون 7 توانایی این کنترل را گرفته و شما را به خندیدن واخواهد داشت! پیش از درج هرگونه نظر و حمایت از گوگل بعد از تماشای ویدیو، در نظر داشته باشید که این تنها یک فیلم ساختگی است که هر شرکتی می‌تواند برای دیگری طی مدت زمانی کوتاه بسازد. با در نظر گرفتن این موضوع، ویدیوی طنزآمیز ساخت گوگل پیکسل را تماشا کنید:

1395-08-07

دیدگاهتان را بنویسید