ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل ایکس ال ؛ قطعاتی عالی با مونتاژ ضعیف

تماشا کنید: ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل ایکس ال

گوشی های پیکسل گوگل بعد از معرفی حواشی زیادی را به همراه داشتند. از دوربین باکیفیت و عمر نسبتا بالای باتری گرفته تا ظاهر نه چندان دلچسب، آنها را در صدر خبرهای روز دنیای تکنولوژی (البته بعد از گلکسی نوت 7 دوست داشتنی!) قرار داده است. روز گذشته وب‌سایت iFixit ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) را منتشر کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

وب‌سایت iFixit معمولا گوشی ها را با توجه به قابلیت تعمیر شدنشان رتبه‌بندی می‌کند. این وب‌سایت، در همین راستا به گوشی گوگل پیکسل ایکس ال امتیاز متوسط 6 از 10 داده و دلیل آن را مونتاژ ضعیف صفحه نمایش این گوشی موبایل عنوان کرده است. با این وجود، گروه تعمیراتی iFixit به این نکته نیز پی برده‌اند که فبلت گوگل در درون خود به قطعات ماژولاری مجهز است که در صورت خرابی و نیاز به تعویض، به راحتی می‌توانند تعویض شوند.

ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل ایکس ال

آنها همچنین به این نکته اشاره کردند که در طراحی گوشی گوگل پیکسل ایکس ال ، شرکت تایوانی HTC شریکی بسیار ساکت و بی هیاهو نشان داده که به سختی می‌توان رد پا یا علامتی از این شرکت بر روی قطعات گوشی پیدا کرد. شاید تنها نشانه‌ای که می‌توان ثابت کرد HTC نیز در ساخت این گوشی موبایل دخیل بوده، لوگوی این شرکت بر روی باتری گوشی گوگل پیکسل ایکس ال است که آن هم با برداشتن برچسب روی آن مشخص می‌شود.

ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل ایکس ال

همانطور که می‌دانید، گوشی موبایل گوگل پیکسل ایکس ال مجهز به یک باتری 13.28 وات ساعت است که از باتری 11.1 وات ساعتی آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) عملکرد بسیار بهتری داشته ولی از باتری 13.86 وات ساعتی سامسونگ گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) ضعیف‌تر است. در زیر قاب پشتی این گوشی و در کنار سنسور اثر انگشت دوربین 12.3 مگاپیکسلی به همراه قطعات دیگری جا خوش کرده است. اگر تمایل دارید بدانید درون این فبلت چه خبر است، با ما همراه باشید و ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل ایکس ال را مشاهده کنید.

ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل ایکس ال

1395-08-02

دیدگاهتان را بنویسید