ویدیو جزئیات جدید Game Mode ویندوز 10 مایکروسافت

Game Mode ویندوز 10

مایکروسافت جزئیات تازه‌ای از Game Mode ویندوز 10 را منتشر کرد + ویدیو

چندین هفته پیش بود که برای نخستین بار خبر اضافه شدن یک حالت گیم یا همان Game Mode به ویندوز 10 منتشر شد که با فعال سازی آن، عملکرد گیمینگ کامپیوترهای مجهز به آخرین سیستم عامل شرکت مایکروسافت افزایش پیدا خواهد کرد. پس از آن، هفته گذشته بود که مایکروسافت رسما خبر این حالت را تایید کرد و اعلام کرد که همراه با آپدیت بعدی ویندوز این قابلیت را به کاربران خود ارائه خواهد کرد. حال پس از گذشت چند روز، این شرکت اطلاعات تازه‌ای را در خصوص Game Mode ویندوز 10 در قالب یک پست ویدیویی منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

در این ویدیو که امروز به انتشار رسیده، مایکروسافت توضیحات بیشتری را در مورد زمانی که یک کاربر از حالت Game Mode ویندوز 10 استفاده می‌کند ارائه کرده و نشان می‌دهد که منابع پردازنده و پردازشگر گرافیکی را برای بازی شما اولویت بندی خواهد کرد. به عبارت ساده، این هر اونس از قدرت پردازندش سیستم را حفظ می‌کند و از آن برای بهبود هر چه بیشتر گیم پلی استفاده می‌کند. هدف Game Mode ویندوز 10 ، بهبود نرخ فریم تمام بازی هاییست که با کامپیوتر خود انجام می‌دهید.

Game Mode ویندوز 10 به روایت ویدیو

کاربران پس از انتشار این به روزرسانی می‌توانند حالت گیم را توسط تولبار جدیدی به نام “Game Bar” که توسط کلیدهای میانبر Windows + G نیز قابل اجرا است، برای تمام بازی های خود به حالت فعال دربیاورند. پس از ظاهر شدن تولبار فوق، آن‌ها باید تیک مربوط به حالت گیم را بزنند تا بازی در حال اجرا به صورت بهینه‌تر به اجرا دربیاید.

مایکروسافت همچنین اشاره کرده است که برخی از بازی ها به صورت خودکار با این حالت به اجرا درخواهند آمد، این درحالیست که برای سایر بازی ها باید به صورت دستی این تنظیمات را انجام دهید. در حال حاضر مایکروسافت قابلیت Game Mode ویندوز 10 را در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر قرار داده است و در طی ماه های آینده همراه با آپدیت Creators ویندوز 10 ، آن را به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران کامپیوترهای ویندوز قرار خواهد داد.

1395-11-07

دیدگاهتان را بنویسید