ویلچر برقی Whill ، مناسب عبور و مرور در سطوح ناهموار

ویلچر برقی Whill ، مناسب عبور و مرور در سطوح ناهموار

دنیل کنت (Danielle Kent)، سوار بر یک ویلچر مشکی وارد سالن اصلی کنفرانس CES واقع در لاس وگاس شد. او خیلی راحت بر روی یک کنترلر هوشمند که در دسته سمت راست صندلی تعبیه شده بود ضربه زد، سپس ویلچر او سه اینچ به سمت بالا رفت تا با خیال راحت از شیب ناهموار سن بالا رود. وی بعد از این که به یک سطح هموار رسید، ویلچرش را به حالت عادی درآورد. این دستگاه، در واقع ویلچر برقی Whill است که توسط یک کمپانی با همین نام ساخته شده است تا مشکل سطوح ناهموار را برای این دسته از وسایل بی‌معنی کند.

تنها در ایالات متحده بیش از 2 میلیون نفر روزانه با ویلچر خود به اینطرف و آنطرف شهرها می‌روند و این درحالیست که طی سال‌های گذشته ما عملا شاهد تغییرات بزرگی در این محصولات نبوده‌ایم. در حالی که بسیاری از شرکت های سازنده، ماشین‌های قدرتمندی طراحی می‌کنند که به کمک کاربران ناتوان آن‌ها را در خیابان‌ها همراهی کنند، اغلب این صندلی های چرخدار برقی همچنان برای عبور و مرور در بسیاری مکان‌ها بزرگ هستند و مشکلاتی را برای کاربران به وجود میاورند. در حالی که این محدودیت باعث آن شده تا بسیاری از کاربران به سمت استفاده از ویلچرهای برقی نروند و از همان ویلچرهای قدیمی استفاده کنند. حال جدیدترین محصول شرکت Whill، اعتمد به نفس کافی را به کاربرانش خواهد داد تا بتوانند با خیال آسوده به این طرف و آن طرف شهر بروند.

ویلچر برقی Whill

مدل M ویلچر برقی Whill یک دستگاه تمام الکترونیکی همراه با چرخ هایی چند  لایه و بسیار خوش ساخت است

این ویلچر، افراد مبتلا به اسکلروز و آسیب های نخاعی را قادر می‌سازد تا در داخل و بیرون منزل از آن استفاده کنند. کنت، مدیر بازاریابی محصولات این شرکت می‌گوید طراحی جدید طول می‌کشد تا نزد افرادی که از ویلچرهای قدیمی استفاده می‌کنند جا بیافتد. این دستگاه جمع و جور بوده و در سه حالت سرعت مختلف همراه با یک حالت ثابت کار خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-18

دیدگاهتان را بنویسید