ویندوز 95 حالا یک اپلیکیشن است و اکنون می‌توانید آن را دانلود کنید!

ویندوز 95

ویندوز 95 حالا یک اپلیکیشن است و اکنون می‌توانید آن را دانلود کنید!

ویندوز 95 در قالب یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک منتشر شد. از امروز می‌توانید سیستم عامل محبوب ویندوز ۹۵ را در قالب یک نرم افزار روی سیستم خود اجرا کنید.

ویندوز 95 سیستم عاملی است که امروزه از آن به عنوان یک معیار برای چیزی که روی پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مدرن ممکن است، استفاده می‌شود. پیش از این، ما سیستم عامل محبوب مایکروسافت را روی اپل واچ، ساعت های هوشمند اندرویدی و حتی ایکس باکس وان دیده بودیم. حال یکی از کابران گامی فراتر برداشته و ویندوز 95 را به اپلیکیشنی تبدیل کرده است که همین حالا می‌توانید آن را روی ویندوز، مک و لینکوس اجرا کنید.

ویندوز 95

توسعه‌دهنده ابزار Slack یعنی “Felix Rieseberg”، این اپلیکیشن فوق‌العاده جالب را بر اساس یکی از پروژه‌های وب موجود که از ویندوز 95، ویندوز 98 و بسیاری از سیستم عامل های قدیمی دیگر پشتیبانی می‌کند، ساخته است. حالا علاقه‌مندان به دنیای نوستالژیک می‌توانند با استفاده از یک اپلیکیشن الکترونی به گشت و گذار در Windows 95 بپردازند. Rieseberg سورس کد و اپ اینستالرهای این پروژه را در Github منتشر کرده است و اپلیکیشن هایی مثل Wordpad، شماره‌گیر تلفن، MS Paint و البته بازی Minesweeper، همان‌گونه که انتظارش را دارید اجرا می‌شوند. هرچند، متاسفانه در اینترنت اکسپلورر اشکالاتی وجود داشته و مرورگر برخی از صفحات را باز نمی‌کند.

ویندوز 95 تنها 129 مگابایت حجم دارد

ویندوز 95 فقط 129 مگابایت حجم دارد و کاربران می‌توانند همین حالا آن را در قالب یک نرم افزار برای ویندوز یا مک او اس دانلود کنند. موردی که احتمالا بعد از اجرا شما را غافلگیر خواهد کرد، اشغال شدن تنها 200 مگابایت از حافظه رم است؛ حتی در شرایطی که تمام ابزارها، اپلیکیشن ها و بازی‌های قدیمی را اجرا کرده باشید. اگر هنگام کار با اپلیکیشن دچار مشکل شدید، به راحتی قادر به راه‌اندازی مجدد آن از طریق خود نرم افزار خواهید بود.

1397-06-04

دیدگاهتان را بنویسید