پشتیبانی از زبان‌های بیشتری به دوربین مترجم گوگل افزوده شد

دوربین مترجم گوگل

پشتیبانی از زبان‌های بیشتری به دوربین مترجم گوگل افزوده شد

دوربین مترجم گوگل، یکی از خدمات جدید شرکت گوگل بوده که در حال توسعه است. در این مقاله، بروزرسانی جدیدی که برای دوربین مترجم گوگل در حال انتشار است را بررسی خواهیم کرد.

گوگل به آرامی ویژگی‌های دوربین مترجم گوگل را بروزرسانی کرد؛ همچنین پشتیبانی از حداقل 12 زبان دیگر را اضافه کرد. این دوربین، به کاربران مترجم گوگل اجازه می‌دهد تا متن خود را که به وسیله دوربین تلفن همراه گرفته‌اند، ترجمه کرده و در پنجره جداگانه به آن‌ها تحویل دهد.

بروزرسانی جدید دوربین مترجم گوگل

دوربین مترجم گوگل

آخرین بروزرسانی، موجب پشتیبانی از 13 زبان دیگر شد؛ به این معنا که ویژگی دوربین مترجم گوگل، حتی از گذشته هم مفیدتر شده است. زبان‌های عربی، تایلندی، ویتنامی، هندی، بنگالی، گجراتی، کانارا، مالایالم، مراتی، نپالی، پنجابی، تامیلی و تلوگو، همان 13 زبان گفته شده هستند.

مهم‌تر از همه این است که برنامه به کاربران اجازه ترجمه بین دو زبان‌، از زبان‌های ذکرشده در بالا را می‌دهد، بعلاوه زبان‌هایی که تاکنون در دسترس هستند.

دوربین مترجم گوگل، 50 زبان را پس از آخرین بروزرسانی پشتیبانی می‌کند. گوگل دسترسی به زبان‌های جدید را از امروز، در دستگاه‌های اندروید و iOS آغاز کرد؛ بنابراین شما باید در چند روز آینده، بروزرسانی مترجم گوگل را دنبال کنید.

1397-07-21

دیدگاهتان را بنویسید