پشتیبانی از شبکه های اجتماعی در اینستاگرام محدود شد

شبکه های اجتماعی در اینستاگرام

حذف پشتیبانی از چند شبکه اجتماعی در اینستاگرام

پشتیبانی از Foursquare ،Swarm و Flickr در اینستاگرام متوقف شد. از این پس پشتیبانی از شبکه های اجتماعی در اینستاگرام تنها محدود به فیس بوک، توییتر و تامبلر خواهد بود.

پشتیبانی از شبکه های اجتماعی در اینستاگرام اکنون محدود به فیس بوک، توییتر و تامبلر است

حدود چند هفته‌ای است که پشتیبانی از Foursquare ،Swarm و Flickr در اینستاگرام متوقف شده و کاربران دیگر نمی‌توانند به صورت مستقیم و از طریق اینستاگرام در این شبکه‌ های اجتماعی پست ارسال کنند. در حال حاضر پشتیبانی اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محدود به فیس بوک، توییتر و تامبلر است. به لطف پشتیبانی اینستاگرام از فیس بوک و یا توییتر می‌توان به صورت مستقیم در این شبکه های اجتماعی به ارسال پست پرداخت.

این تغییر اپلیکیشن اینستاگرام به صورت رسمی در حساب کاربری Foursquare در توییتر تایید شد. از کاربران خواسته شده تا درخواست خود برای بازگشت پشتیبانی از شبکه های اجتماعی در اینستاگرام را اعلام کنند. Foursquare درباره توقف پشتیبانی از شبکه های اجتماعی در اینستاگرام اظهار نظر خاصی نکرد و دلیلی قانع‌کننده برای کاربران نیاورد.

شبکه های اجتماعی در اینستاگرام

البته بر اساس گفته‌های یکی از کارمندان Flickr شاید حداقل بتوان مشکل اینستاگرام با این شبکه اجتماعی را متوجه شد. طبق گفته‌های وی، احتمالا وجود یک باگ قدیمی و رفع نشده در Flickr که سبب می‌شد اینستاگرام نتواند به خوبی با این رسانه ارتباط برقرار کند، سر انجام کار دست Flickr داد و باعث شد تا اینستاگرام به پشتیبانی از آن خاتمه دهد. آن سوی این همکاری هنوز به نحو احسن به فعالیت خود ادامه می‌دهد و کاربران می‌توانند پست‌های Flickr را بر روی حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کنند.

خوشبختانه پشتیبانی اینستاگرام از توییتر و فیس بوک به قوت خود باقی است. برای ارسال پست از طریق اینستاگرام کافی است به تنظیمات اپلیکیشن موبایل آن وارد شده و تیک شبکه های اجتماعی مورد نظر خود را بزنید.

1396-03-02

دیدگاهتان را بنویسید