پشتیبانی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم از پخش HDR برای برنامه های Netflix

اکسپریا ایکس زد پریمیوم

پشتیبانی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم از پخش HDR برای برنامه های Netflix

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) اکنون از پخش HDR برای برنامه های Netflix پشتیبانی می‌کند تا تجربه کاربری کاربران بهتر از قبل شود.

با امکان تماشای سرگرمی‌های مورد علاقه در Netflix با فناوری فوق‌العاده «دامنه پویای بالا»‏ (HDR)، تجربه کاربری دارندگان Xperia XZ Premium حتی بهتر از قبل می‌شود. چرا HDR این‌قدر هیجان‌انگیز است؟ چون رنگ، کنتراست و نور همه ارتقا می‌یابند و تجربه‌ای همه‌جانبه و مانند دنیای واقعی را ارائه می‌کنند که فقط باید دید تا باور کرد.

مارکوس یی، متخصص توسعه روابط تجاری Sony Mobile، درباره اینکه چرا HDR قابلیت فوق‌العاده‌ای برای طرفداران Netflix و دارندگان Xperia XZ Premium است، گفت:

HDR به تماشاگران امکان تجربه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با رنگ‌هایی فوق‌العاده و همانند دنیای واقعی و جزییاتی بیشتر برای واقع‌گرایی چشمگیر، فراهم می‌آورد. Netflix پیشروی حوزه سرگرمی است و اکنون کاربران XZ Premium می‌توانند محتوای ویدیویی را با بالاترین کیفیت ممکن در هر کجا که می‌خواهند، تماشا کنند.

تماشای محتوای ویدیویی با بالاترین کیفیت برای دارندگان گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

کسانی که آن قدر خوش‌شانس بوده‌اند که تاکنون مالک XZ Premium شده باشند و اشتراک ممتاز Netflix را برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با قابلیت HDR دارند، تنها کافی است به تنظیمات Netflix رفته و کیفیت پخش جریانی ویدیو را روی «high» قرار دهند و هم‌زمان از سرعت بالای اتصالشان به اینترنت اطمینان حاصل نمایند. برای آگاهی از پیش‌نیازهای استفاده از این سرویس اینجا را ببینید.

اعضای Netflix می‌توانند تعداد زیادی از برنامه‌ها مانند «اوکجا»، «میز سرآشپز» و همه سریال‌های Marvel را با HDR تماشا کنند. در طول سال 2017 هم تعداد زیادی از برنامه‌های هیجان‌انگیز مانند قسمت دوم «چیزهای عجیب»، «مدافعان مارول» و «روشنایی» به این عناوین اضافه خواهند شد.

1396-05-24

دیدگاهتان را بنویسید