پوسترهای تبلیغاتی رسمی گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون 4 منتشر شد

پوسترهای تبلیغاتی رسمی گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون 4

پوسترهای تبلیغاتی رسمی گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون 4 منتشر شد

پوسترهای تبلیغاتی رسمی گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون 4 (Asus ZenFone 4) در حساب کاربری فیس بوک این شرکت منتشر شد. گوشی های جدید ایسوس در مرداد ماه معرفی می‌شوند.

پوسترهای تبلیغاتی رسمی گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون 4

کمپانی تایوانی ایسوس بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از چهار یا پنج گوشی جدید خانواده ایسوس زنفون 4 طی هفته‌های آینده است؛ اگرچه یکی از آن‌ها کمتر از یک ماه پیش بود که در یکی از کشورهای خاورمیانه رونمایی شد. گوشی مذکور، ایسوس زنفون 4 مکس (Asus ZenFone 4 Max) است که چندی پیش شاهد پرده برداری ایسوس از آن در خاک روسیه بودیم که نه تنها از قیمت بسیار عالی و رقابتی 235 دلاری برخوردار است، بلکه نسبت به گوشی‌های نسل سوم زنفون قرار است وارد بازار کشورهای بیشتری از سراسر جهان شود.

چهار گوشی دیگر خانواده ایسوس زنفون 4 که احتمالا اوایل آگوست وارد بازار خواهند شد عبارت از ایسوس زنفون 4 (Asus ZenFone 4)، ایسوس زنفون 4 پرو (Asus ZenFone 4 Pro)، ایسوس زنفون 4 سلفی (Asus ZenFone 4 Selfie) و ایسوس زنفون 4 وی (Asus ZenFone 4V) خواهند بود. احتمالا گوشی زنفون 4 پرو در ماه سپتامبر وارد بازار اروپا شود، اما خبرهای جدید حاکی از آن است که زمان عرضه گوشی زنفون 4 وی در تمامی نقاط جهان مشترک خواهد بود.

پوسترهای تبلیغاتی رسمی گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون 4

26 مرداد ماه؛ زمان احتمالی معرفی خانواده ایسوس زنفون 4

در هر صورت، آنگونه به نظر می‌رسد که ایسوس در آینده‌ای خیلی نزدیک از این گوشی های خانواده ایسوس زنفون 4 رونمایی خواهد کرد، چرا که اخیرا تیزرهای تبلیغاتی مربوط به آن‌ها را نیز در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است. به لطف این تصاویر منتشر شده، اینک ما می‌دانیم که نسخه اصلی ZenFone 4 از یک دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که احتمالا برخی از این گوشی‌های یاد شده توسط شرکت‌های مخابراتی با نام‌های متفاوتی وارد بازار شوند، بنابراین اگر شاهد تغییر نام آن‌ها در بازارهای ایالات متحده و اروپا نیز بودیم نباید خیلی تعجب کنیم. در انتها باید عنوان کنیم که بر اساس شایعات اخیر، احتمالا ایسوس از این گوشی‌های جدید خود در تاریخ 17 آگوست (26 مرداد ماه) در تایوان پرده برداری خواهد کرد و می‌توانیم بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

1396-04-31

دیدگاهتان را بنویسید