پوستر جدید آنر نوت 10 وجود فناوری GPU Turbo را تایید می‌کند

پوستر جدید آنر نوت 10

پوستر جدید آنر نوت 10 وجود فناوری GPU Turbo را تایید می‌کند

پوستر جدید آنر نوت 10 این‌بار روی توان پردازشی این گوشی و پشتیبانی آن از فناوری انقلابی GPU Turbo تمرکز دارد. پرچمدار خوش‌قیمت هواوی با هوش مصنوعی و تراشه کایرین 970 روانه بازار خواهد شد.

تنها یک روز با معرفی رسمی فبلت Huawei Honor Note 10 فاصله داریم و هم‌چنان آنر با انتشار تیزرهای متعدد به دنبال جلب توجه کاربران است. مطابق با اطلاعاتی که تا به امروز در اختیارمان قرار گرفته است، محصول جدید چینی‌ها با نمایشگر کم‌حاشیه و بزرگ 6.95 اینچی به فروش خواهد رسید. قاب پشتی این گوشی میزبان دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در چندین نسخه مختلف از جمله مدل 512 گیگابایتی خریداری کنند.

اگرچه چند روزی از آغاز پیش‌فروش این فبلت می‌گذرد، ولی حالا پوستر جدید آنر نوت 10 با اشاره به پشتیبانی این دستگاه از GPU Turbo در اختیار همگان قرار گرفته است. این تکنولوژی با بهینه‌سازی‌های نرم افزاری، قدرت پردازشگر گرافیکی را تا 60 درصد افزایش داده و انجام آسان‌تر و روان‌تر بازی‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. در این میان، کاهش 30 درصدی مصرف برق را هم نباید فراموش کرد. ظاهرا آنر نوت 10 نخستین دستگاه با بهره‌گیری از GPU Turbo 2.0 خواهد بود؛ در این صورت باید منتظر بهینه‌سازی‌های بیشتر نیز باشیم.

پوستر جدید آنر نوت 10

1397-05-08

دیدگاهتان را بنویسید