پیش فروش تویوتا سی اچ آر در ایران همزمان با بازارهای جهانی

پیش فروش تویوتا سی اچ آر

پیش فروش تویوتا سی اچ آر در ایران همزمان با بازارهای جهانی

مدتی پیش، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده رسمی محصولات تویوتای ژاپن در ایران، جدیدترین محصول این کمپانی یعنی C-HR را در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درآورد تا تمامی علاقه‌مندان را غافل‌گیر کند. اکنون شنیده می‌شود که قرار است به زودی ثبت نام برای پیش فروش تویوتا سی اچ آر توسط شرکت ایرتویا آغاز شود که همزمانی آن با بازارهای جهانی بسیار قابل توجه است.

رونمایی خودروی تویوتا C-HR در نمایشگاه خودرو تهران به خودی خود جالب توجه بود؛ چرا که مدت زیادی از معرفی رسمی آن توسط شرکت ژاپنی تویوتا نگذشته بود. اکنون اتفاق جالب دیگری در حال رخ دادن است. خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که پیش فروش تویوتا سی اچ آر به زودی توسط شرکت ایرتویا آغاز می‌شود. این اتفاق از این نظر قابل توجه است که فروش محصول جدید تویوتا در بازارهای جهانی مانند آمریکا و اروپا هنوز شروع نشده یا به زودی شروع می‌شود؛ همزمانی شروع فروش خودرو در ایران با بازارهای جهانی، اتفاقی است که در صنعت خودروی کشورمان سابقه نداشته است.

پیش فروش تویوتا سی اچ آر

تویوتا C-HR دومین محصول این برند ژاپنی است که بر روی پلتفرم جدید TNGA یا Toyota New Global Architecture ساخته شده است. مسئولان تویوتا ادعا می‌کنند که این پلتفرم، انقلابی را در محصولات این کمپانی ایجاد خواهد کرد.

احتمال پیش فروش تویوتا سی اچ آر با دو پیشرانه متفاوت

شنیده شده که شرکت ایرتویا قصد دارد خودروی تویوتا C-HR را با دو پیشرانه متفاوت در بازار ایران به فروش برساند؛ یکی پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ با قدرت 115 اسب بخار و دیگری پیشرانه هیبریدی 1.8 لیتری با قدرت 122 اسب بخار. این خودرو از سوی موسسه معتبر اروپایی EuroNCAP مورد آزمایش قرار گرفته و 5 ستاره ایمنی را دریافت کرده است. قرار گرفتن در میان نامزدهای جایزه بهترین طراحی خودرو در سال 2017 از جمله عناوینی بوده که محصول جدید تویوتا در این مدت به آن دست پیدا کرده است.

1395-12-22

دیدگاهتان را بنویسید