پیش فروش دنا پلاس از فردا آغاز می‌شود؛ فروش پژو 2008 به زودی

پیش فروش دنا پلاس

پیش فروش دنا پلاس از فردا آغاز می‌شود؛ فروش پژو 2008 به زودی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که پیش فروش دنا پلاس از فردا (چهارشنبه 13 اردیبهشت 96) و فروش پژو 2008 نیز در  آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

صبح امروز در مراسمی که با حضور رئیس جمهور در کارخانه ایران خودرو برگزار شد، خط تولید خودروهای دنا پلاس و پژو 2008 آغاز به کار کرد. مهندس یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه این مراسم اعلام کرد که پیش فروش دنا پلاس از فردا و پژو 2008 در آینده نزدیک آغاز می‌شود و فرایند جایگزینی خودروهای قدیمی با محصولات جدید به زودی عملیاتی خواهد شد. پیش از این نیز شنیده می‌شد که فروش کراس اوور فرانسوی پژو 2008 مونتاژ داخل از اردیبهشت 96 آغاز می‌شود و زمان تحویل خودرو نیز برای مرداد سال جاری اعلام شده بود.

قیمت احتمالی پیش فروش دنا پلاس

همچنین بخش‌نامه فروش دنا پلاس احتمالا تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود و این خودرو از فردا پیش فروش خواهد شد. شرکت ایران خودرو در آغاز سال جدید، لیست قیمت محصولات خود را اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت دنا پلاس برای مشتریان 46 میلیون و 31 هزار تومان تعیین شده بود.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، قرارداد همکاری با شرکت پژو فرانسه پس از برجام منعقد شد و این قرارداد با تولید پژو 2008 عملیاتی شده است. همچنین قرارداد جوینت ونچر با شرکت بنز نیز به زودی به امضا خواهد رسید. مهندس یکه زارع وعده داد که در آینده نزدیک، قرارداد هزار میلیارد تومانی با 5 شرکت بزرگ بین‌المللی منعقد می‌شود که این قرارداد شامل طراحی و تولید 2 پلتفرم برای تولید 23 خودروی جدید و دو خودروی برقی و هیبریدی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود. در جریان این قرارداد، تمامی قطعه‌سازان در طراحی حضور دارند و این محصولات با 70 درصد ساخت داخل و پیش‌بینی صادرات 50 درصدی تولید می‌شوند.

1396-02-12

دیدگاهتان را بنویسید