پیش نمایش قالب وردپرس با افزونه Theme Perview

یکی از نیاز هایی که امروزه وبمستران و مدیران سایت ها به آن احتیاج دارند ، نمایش پیش نمایشی از قالب سایت ها می باشد . به این طریق که با استفاده از پیش نمایش قالب ، بدون فعال سازی قالب می توانند آن را به همراه مطالب موجود در سایت مشاهده نمایند . در این مطلب قصد معرفی افزونه ای را داریم که توسط آن قادر به ایجاد پیش نمایش قالب های وردپرسی خود خواهید بود . افزونه Theme Perview یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که به شما امکان ایجاد پیش نمایش قالب های وردپرسی خود را می دهد . توسط این افزونه می توانید با وارد کردن نام قالب خود ، پیش نمایش قالب ها را بدون نقص و اشکال مشاهده کنید . این افزونه ویژگی های زیادی دارد که سبب شده است در بین ده ها افزونه ی دیگر به یکی از محبوب ترین افزونه های پیش نمایش قالب تبدیل شود . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه Theme Perview همراه باشید .

پیش نمایش قالب وردپرس با افزونه Theme Perview

برخی از ویژگی های حرفه ای افزونه Theme Preview برای وردپرس

  • نمایش کامل و بدون نقص قالب ها
  • نمایش با نام قالب
  • قابلیت ارائه پیش نمایش برای قالب های موجود در سایت
  • ارائه لینک اختصاصی برای هر قالب
  • عدم ایجاد مشکل در آدرس اصلی سایت
  • و …

آموزش استفاده : 
استفاده از این افزونه بسیار راحت است ! کافی است نام قالبی که در وردپرس خود آپلود کرده اید را در آدرس زیر قرار دهید تا بدون مشکل قالب خود را نمایش دهید :

۱
http://domain.com/index.php?preview_theme=theme-name

اگر به دنبال افزونه ای برای نمایش پیش نمایش قالب های وردپرسی خود هستید ، پیشنهاد ما استفاده از افزونه Theme Perview می باشد .

مشاهده صفحه افزونه Theme Perview برای وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید