چگونه برنامه‌های پیش فرض اندروید را مدیریت کنیم؟

چگونه برنامه‌های پیش فرض اندروید را مدیریت کنیم؟

چگونه برنامه‌های پیش فرض اندروید را مدیریت کنیم؟

قصد داریم در این مقاله راحت‌ترین راه ممکن برای مدیریت برنامه‌های پیش فرض اندروید را به شما نشان دهیم. با ما در گجت نیوز همراه باشید.

آیا تا به حال شما یک برنامه را به اشتباه به‌عنوان نرم‌افزار پیش فرض یک پلیر (Player) موسیقی انتخاب کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما بلی است، پس این مقاله را تا آخر بخوانید.

با اینکه سیستم‌عامل اندروید به‌طور پیش‌فرض اجازه‌ی مدیریت دستی برنامه‌ها را به ما می‌دهد، اما استفاده از یک نرم‌افزار مخصوص برای مدیریت برنامه‌های پیش فرض اندروید، بی‌شک کار شمارا سریع‌تر و به شکل ساده‌تری به انجام می‌رساند. به کمک این نرم‌افزار بدون نیاز به سروکله زدن با گزینه‌های متنوع و گاه پیچیده‌ی اندروید، برنامه‌های پیش‌فرض خود را مدیریت کنیم.

برنامه‌های پیش فرض اندروید را چگونه مدیریت کنیم؟

چگونه برنامه‌های پیش فرض اندروید را مدیریت کنیم؟

قدم اول: به برنامه‌ی Google Play رفته و نرم‌افزار Default App Manager Lite را دانلود و نصب کنید. ما این نرم‌افزار را بر روی چند گوشی اندرویدی و از شرکت‌های مختلف تست کرده‌ایم و همگی بدون هیچ مشکلی کار خود را انجام داده‌اند.

قدم دوم: پس از دانلود و نصب نرم‌افزار Default App Manager Lite، آن را اجرا کنید.

قدم سوم: پس از اجرای این نرم‌افزار لیستی از انواع برنامه‌ها (مانند مرورگرها) را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی موردنظر خود، برنامه‌ی پیش‌فرض آن را به‌راحتی انتخاب کنید.

قدم چهارم (اختیاری): برای اینکه لیست تمامی برنامه‌های پیش‌فرض موجود بر روی دستگاه اندرویدی خود را مشاهده کنید، به برگه‌ی All Defaults رفته و آنها را مشاهده کنید. برای بازگردانی همه‌چیز به شکل اول گزینه‌ی Clear را انتخاب کنید.

مدیریت برنامه‌های پیش‌فرض اندروید مشکل بسیاری از کاربران دستگاه‌های اندرویدی است که همان‌طور در این مقاله خوانید، می‌توان آن را به‌سادگی و به کمک نرم‌افزار Default App Manager Lite حل کرد.

نظر شما در خصوص این نرم‌افزار چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید