چگونه کنفرانس اپل را به صورت زنده تماشا کنیم؟

کنفرانس اپل

چگونه کنفرانس اپل را به صورت زنده تماشا کنیم؟

شما می‌توانید از روشی که در این مطلب به شما می‌گوییم، کنفرانس اپل در ساعت 17:30 امروز 8 آبان 97 را به صورت زنده مشاهده کنید.

آخرین کنفرانس اپل در سال 2018 تا ساعاتی دیگر در ایالات متحده برگزار خواهد شد. این کنفرانس که یک رویداد ویژه برای اپل است، با عنوان «چیزی بیشتر برای ساختن وجود دارد» برگزار خواهد شد. تم این رویداد هنری است، آن را می‌توان به خوبی از طیف گسترده‌ای از لوگوهای رنگارنگ اپل که بر روی دعوتنامه‌های مربوط به این رویداد نقش بسته بود حدس زد. همانطور که گفته شد این آخرین رویداد اپل در سال جاری میلادی است، پس هیچ چیز را از دست ندهید.

رویداد 8 آبان اپل ؛ رونمایی از آیپد پرو، مک بوک ایر و یک چیز بیشتر

پخش زنده کنفرانس اپل

اگر در نیویورک زندگی نمی‌کنید و شانس آن را نداشته‌اید تا یکی از دعوتنامه‌های رویداد قابل برگزاری در سالن هاوارد گیلمن آکادمی موسیقی بروکلین را دریافت کنید، خبر خوب اینکه می‌توانید کنفرانس اپل را به صورت زنده از منزل یا محل کارتان تماشا کنید. همانطور که در کنفرانس شهریور ماه اپل نیز شاهد بودیم، این شرکت کل مراسم را به صورت زنده در وب‌سایت خود پخش می‌کند.


کنفرانس اپل امروز 8 آبان 97 راس ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. اگر رویدادهای گذشته‌ی اپل را ملاک قرار دهیم، برگزاری این کنفرانس نیز بین یک ساعت الی یک ساعت و نیم به طول خواهد انجامید؛ هرچند اپل در گذشته تجربه‌ی برگزاری کنفرانس‌های دو ساعته را نیز داشته است.

1397-08-08

دیدگاهتان را بنویسید