کاربران مایکروسافت آفیس در مک موهاوی حالت تیره را دریافت می‌کنند

آفیس در مک موهاوی

کاربران مایکروسافت آفیس در مک موهاوی حالت تیره را دریافت می‌کنند

کاربران مایکروسافت آفیس در مک موهاوی به زودی یک حالت تیره را دریافت خواهند کرد. این حالت تیره چیزی شبیه به Dark Mode در سایت Outlook است و می‌تواند تمام گزینه‌های تاریک را به جای رنگ‌های آبی و سفید ارائه کند.

مایکروسافت در حال کار بر روی حالت تیره برای اپلیکیشن آفیس در مک موهاوی است. Akshay Bakshi، مدیر محصول مایکروسافت آفیس در حساب توییتری خود توضیح داده است که گروه آزمایش‌کنندگان آفیس هفته‌ی آینده به یک قابلیت جدید دسترسی پیدا خواهند کرد. حالت تیره جدید بررای آفیس در مک موهاوی قابل اجرا خواهد بود، اما توجه داشته باشید که مختص مشترکین Office 365 مایکروسافت است.

زمانی که کار آزمایش با آزمایش‌کنندگان Office 365 به اتمام رسید، مایکروسافت این قابلیت جذاب را در دسترس مشترکان Office این سرویس خود قرار خواهد داد. در حالی که آفیس 2019 برای مک به تازگی منتشر شده است، اما مایکروسافت همچنان قصد دارد تا قابلیت‌های جدید را پیش از آنکه به‌روزرسانی‌های جدید را به صورت گسترده در دسترس تمام کاربران قرار دهد، با مشترکین آفیس 365 مورد آزمایش قرار دهد.

حالت تیره آفیس در مک موهاوی همانند Dark Mode در سایت Outlook خواهد بود.

آپدیت حاوی حالت تیره در آفیس مک همانند حالت تیره‌ی به کار رفته در سایت Outlook خواهد بود. مایکروسافت همچنین حالت تیره File Explorer را نیز در آخرین به‌روزرسانی آپدیت ویندوز 10 (آپدیت اکتبر 2018) گنجانده است و رفته رفته شاهد تاریک سازی بخش‌های مختلف ویندوز 10 طی سالیان اخیر بوده‌ایم.

1397-08-10

دیدگاهتان را بنویسید