کارپینو هیجان را به بازدیدکنندگان الکامپ 96 هدیه می‌دهد

کارپینو

کارپینو هیجان را به بازدیدکنندگان الکامپ 96 هدیه می‌دهد

اپلیکیشن درخواست تاکسی کارپینو در زمان برگزاری الکامپ برنامه‌‌ای هیجان انگیز برای بازدیدکنندگان بزرگترین نمایشگاه فناوری کشور در نظر گرفته است.

کارپینو که علاوه بر سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در فضای باز این نمایشگاه هم حضور دارد، برنامه‌ی هیجان انگیز تفریحی را برگزار خواهد کرد تا اوقات خوبی برای برگزارکنندگان فراهم کند.

بازدید وشرکت در این برنامه‌‌های هیجان انگیز برای عموم افراد آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای جمعه ۳۰ تیر تا دوشنبه ۲ مردادماه، با حضور در محل دائمی‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در بزرگراه چمران، از برنامه‌های هیجان انگیز و متعدد کارپینو در نمایشگاه بهره‌مند شوند.

این اپلیکیشن درخواست تاکسی برای حضور بازدیدکنندگان در الکامپ تسهیلاتی را در نظر گرفته است. بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ (جمعه ۳۰ تیر تا دوشنبه ۲ مرداد) با نصب اپلیکیشن کارپینو و استفاده از کد elecomp، یک سفر رفت و برگشت به محل برگزاری نمایشگاه را با تخفیف ۵۰ درصدی تا سقف ۵هزار تومان داشته باشند.

این اپلیکیشن درخواست تاکسی در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۶ به صورت گسترده حضور پیدا کرده و در سالن ۳۸ غرفه ۴۰۱ و در دو غرفه‌ی بیرونی حاضر است.

برنامه هیجان انگیز کارپینو در غرفه بیرونی این شرکت جنب سالن ۷ (روبروی سالن ۸ و ۹) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت و تماشای این برنامه به غرفه مربوط مراجعه کنند.

در اپلیکیشن کارپینو علاوه بر انتخاب نزدیکترین راننده، مسافران می‌توانند راننده‌ی مورد نظر خود را از لیست رانندگان انتخاب کنند. در این لیست نام و عکس راننده، امتیاز کسب شده، تعداد سفر انجام شده، مدل خودرو و فاصله راننده تا مسافر برای مسافر نمایش داده می‌شود تا کاربران بتوانند راننده‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کارپینو اپلیکیشن درخواست تاکسی است که برای اولین بار توانست از سوی سازمان تاکسیرانی مجوزهای لازم برای حمل و نقل اینترنتی را دریافت کند. البته کارپینو تمامی مجوزهای مورد نیاز از مجموعه های مرتبط از جمله معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و سایر نهادهای مرتبط را دریافت کرده است.

بیمه‌ی مسافر، پرداخت مالیات و کسورات قانونی توسط راننده، تاکسی تشریفات، تاکسی بانوان، تاکسی ون، انتخاب راننده از لیست، مجوز حضور تمام خودروها در طرح ترافیک و زوج و فرد، ایمنی مسافر، پیگیری سفر، ردیابی قانونی تخلفات از تاکسیرانی و مراجع قضایی و فعالیت قانونی از مزایای اصلی کارپینو است.

 

1396-04-30

دیدگاهتان را بنویسید