کانال Events به قسمت اکسپلور اینستاگرام اضافه خواهد شد

کانال Events به قسمت اکسپلور اینستاگرام اضافه خواهد شد

کانال Events به قسمت اکسپلور اینستاگرام اضافه خواهد شد

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام کار خود را ابتدا با عکس آغاز کرد، اما محبوبیت محتوای ویدیویی و کلیپ‌های کوتاه به قدری گسترش یافت که این شبکه برای از دست ندادن کاربران خود و تحویل ندادن آنها به یوتیوب، مجبور شد که امکان به اشتراک گذاری ویدیو را هم برای کاربران خود فراهم کند و حتی بعدها طول این ویدیوها را هم افزایش داد. کانال Events نیز که اخیرا اضافه شده، قرار است این تجربه را بهبود ببخشد.
احتمالا با تب اکسپلور در اینستاگرام آشنا هستید. الگوریتم های خودکار این شبکه‌ی اجتماعی در تب اکسپلور، تصاویری که کاربر ممکن است از آنها خوشش بیاید را به او نشان می‌دهد که این تصاویر با توجه به صفحات دنبال شده توسط او، تصاویر لایک شده و تصاویر مشاهده شده در گذشته انتخاب و نمایش داده می‌شوند. کانال Events نیز دقیقا همین رویکرد را در پیش گرفته است، با این تفاوت که در این کانال قرار است تنها کلیپ‌های دارای این شرایط به کاربر نشان داده شوند.

کانال Events به قسمت اکسپلور اینستاگرام اضافه خواهد شد

گویا قرار است ویدیوهایی از جذاب‌ترین اتفاقات و مراسماتی که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود، در کانال Events به کاربران پیشنهاد شود تا آنها زمان بیشتری را بر روی این شبکه‌ی اجتماعی بگذارنند. توضیحات رسمی اینستاگرام را درباره‌ی این بخش جدید می‌خوانید:

این کانال بهترین ویدیو کلیپها از مراسم‌های مختلف نظیر کنسرت‌های موسیقی، رویدادهای ورزشی و دیگر اتفاقات جذاب در جهان را جمع آوری می‌کند تا شما حس کنید که خودتان در ردیف اول آن مراسم نشسته‌اید و در آنجا حضور دارید. مطابق قسمت‌های دیگر بخش Explore، کانال Events نیز کلیپ‌هایی را به صورت اختصاصی برای شما فراهم می‌کند و به رویدادهایی می‌پردازد که احتمالا برای شما جذاب هستند.

کاربران کدام کشورها می‌توانند از کانال Events استفاده کنند؟

البته لازم است بدانید که در مرحله‌ی اول این طرح، کانال Events تنها برای کاربرانی که در ایالت متحده‌ی آمریکا از اینستاگرام استفاده می‌کنند، قابل استفاده خواهد بود و هنوز مشخص نیست که در چه زمانی قرار است این بخش به صورت جهانی عرضه شود؛ هرچند که مطمئنا این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و استقبال کاربران آمریکایی نیز می‌تواند این موضوع را تسریع کند.

1395-05-28

دیدگاهتان را بنویسید