کرمان موتور فقط خودروهای هیوندای را به نمایشگاه خودرو تهران می‌آورد

کرمان موتور

کرمان موتور فقط خودروهای هیوندای را به نمایشگاه خودرو تهران می‌آورد

شرکت کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران 96 فقط با خودروهای هیوندای حضور پیدا می‌کند و خبری از خودروهای لیفان و جک در شهر آفتاب نخواهد بود.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، شرکت خودروسازی کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی واردات و تولید خودروهای هیوندای در ایران و همچنین مونتاژ محصولات چینی لیفان و جک در نمایشگاه خودرو تهران 96 حاضر خواهد شد. این شرکت همواره در نمایشگاه‌های خودرویی که در سراسر کشور برگزار می‌شد با محصولات هر سه برند حضور پیدا می‌کرد، اما به نظر می‌رسد امسال در نمایشگاه خودرو تهران خبری از خودروهای جک و لیفان نخواهد بود و کرمان موتور فقط خودروهای هیوندای را با خود به شهر آفتاب می‌آورد.

محصولات احتمالی کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران

خودروهای هیوندای به عنوان پرفروش‌ترین برند کره‌ای حاضر در ایران شناخته می‌شوند و کرمان موتور نیز مدتی است محصولات این برند را به صورت تولید داخل و یا وارداتی به بازار عرضه می‌کند. خودروهایی چون هیوندای اکسنت، آی 10 و آی 20 به عنوان محصولات مونتاژی و خودروهای توسان، سانتافه، سوناتا فیس لیفت و النترا جدید در جایگاه خودروهای وارداتی از جمله محصولاتی هستند که به احتمال زیاد توسط کرمان موتوری‌ها به نمایشگاه خودرو تهران آورده می‌شود و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

کرمان موتور

از سوی دیگر عدم حضور خودروهای جک و لیفان در نمایشگاه خودرو تهران 96 می‌تواند نشانه‌ای از بی‌توجهی این شرکت به مشتریان این برندهای چینی باشد. باید منتظر پاسخ کرمان موتور بمانیم تا از علت اصلی غیبت خودروهای لیفان و جک در شهر آفتاب باخبر شویم. نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ 6 آذر 1396 تا 10 آذر در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

1396-08-25

دیدگاهتان را بنویسید