کمپانی اپل تاکنون 1 میلیارد آیفون فروخته است

1 میلیارد آیفون

کمپانی اپل تاکنون 1 میلیارد آیفون فروخته است

موفق‌ترین تلفن‌های هوشمند تاریخ، آیفون‌های کمپانی بزرگ اپل هستند؛ اپل به‌عنوان با ارزش‌ترین شرکت جهان، سالانه محبوب‌ترین برند تلفن‌های همراه را نیز تولید و روانه بازار می‌کند. اما آیا از آمار فروش آیفون‌های این شرکت در طول تاریخ خبر دارید؟ اهالی کوپرتینو در روز چهارشنبه رسما اعلام کردند که تاکنون 1 میلیارد آیفون را به دست مشتریان سپرده‌اند.

اپل بالاخره به آمار فروش 1 میلیارد آیفون رسید

اما آخرین آیفون یا همان یک میلیاردمین گوشی اپل را چه کسی خریداری کرده است؟ طبق ادعای اپل، این آیفون در تصویر بالا و در دست تیم کوک مدیرعامل وقت این شرکت قرار دارد. در ادامه توجه شما را به متن اطلاعیه کمپانی اپل در مورد فروش 1 میلیارد آیفون جلب می‌نماییم:

آیفون به یکی از مهمترین، موفق‌ترین و تاثیرگذار‌ترین محصولات تاریخ بشر تبدیل شده است. گوشی هوشمند ما یک همراه همیشگی و جدا نشدنی از مشتریان است. آیفون بخش مهمی از زندگی روزانه ما را تشکیل می‌دهد و بسیاری از کارها را به کمک آن انجام می‌دهیم. هفته گذشته با رسیدن به آمار فروش 1 میلیارد آیفون یکی دیگر از اهداف بلند مدت و بزرگ خود را پشت سر گذاشتیم. ما هیچ وقت به دنبال تولید بیشترین نیستیم، بلکه می‌خواهیم بهترین محصول را طراحی و تولید کنیم تا بتواند تغییراتی را ایجاد کند. از تمامی کارکنان اپل به خاطر تلاش‌های خود جهت کمک به بشر تشکر می‌کنیم – کمپانی اپل

این یک آمار فوق العاده و درخشان است. اهالی کوپرتینو روز گذشته رسما اعلام کردند که در سومین کوارتر مالی خود در سال جاری، 40.4 میلیون آیفون را به دست مشتریان سپرده‌اند. این بدان معناست که 960 میلیون آیفون دیگر از سال 2007 تاکنون به فروش رسیده‌اند.

1 میلیارد آیفون

آیا شما یکی از دارندگان آیفون‌های اپل هستید؟ به نظر شما این سال‌های درخشان برای اهالی کوپرتینو پایدار باقی می‌ماند یا با توجه به تعداد پر شمار رقبا، آمار فروش این شرکت طی سال‌های پیش رو با افت مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را در این زمینه با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید