گجت پوشیدنی Bloomlife ، زمان وضع حمل مادران باردار را مشخص می‌کند

گجت پوشیدنی Bloomlife

گجت پوشیدنی Bloomlife ، زمان وضع حمل مادران باردار را مشخص می‌کند

در حالی که راه های زیادی برای آماده سازی پذیرایی از کودک متولد نشده شما نظیر آخرین نمودار Topper وجود دارد، نوع ز تکنولوژی به میان آمده است که می‌تواند در دوران بارداری شما مورد استفاده قرار گیرد. گجت پوشیدنی Bloomlife یک دستگاه کوچک است که کافیست شما آن را بر روی شکم خود قرار دهید تا با اندازه گیری انتقاضات و خواندن فعالیت الکتریمی عضله رحم، از سلامت کودکتان اطمینان حاصل کنید و زمان تقریب وضع حمل خود را بدانید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن گجت پوشیدنی Bloomlife نیز برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شده است که می‌توانید با استفاده از آن داده‌ها را دریافت کنید، انقباض‌های بدنتان را چک کنید و بسیار دقیق‌تر از روش‌های مرسوم از سلامت کودک خود اطمینان حاصل کنید.

گجت پوشیدنی Bloomlife

هشدارهای کاذبی تحت عنوان براکستون هیکس در دوران بارداری شایع است، اما هر احساس جدیدی که به شما دست دهد توسط ردیاب های این گجت شناسایی شده تا زمان وضع حمل شما به خوبی تشخیص داده شود. هرچند همیشه هم حدس این گجت پوشیدنی سلامت نمی‌تواند تشخیص دقیقی داشته باشد، اما با گرفتن فرکانس و طول انقباضات آن می‌تواند به مراتب شما را از وضع حمل های خطرناک و به صورت غیرمنتظره دور نگه دارد.

کمپانی سازنده این گجت پوشیدنی را طی سال های گذشته همراه با مطالعات پزشکی بر روی چندین زن حامله تست کرده است تا مطمئن شود می‌توان از آن در دنیای پزشکی امروزی استفاده کرد.

گجت پوشیدنی Bloomlife

قیمت گجت پوشیدنی Bloomlife

حال این کمپانی موفق به کسب مجوزهای مربوطه شده و با حضور در نمایشگاه CES 2017 پیش فروش این دستگاه را آغاز کرده است. البته در نظر داشته باشید با توجه به اینکه استفاده شما از این دستگاه همیشگی نیست، شرکت بلوم لایف در اقدامی شایسته گجت پوشیدنی Bloomlife را ماهانه 149 دلار، دو ماهه 249 دلار و سه ماهه 299 دلار اجاره می‌دهد و آغاز به کار رسمی این محصولات نیز ظرف چند ماه آینده خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-17

دیدگاهتان را بنویسید