گزارش جدیدی که وجود آیپد پرو 10.5 اینچی را تایید می‌کند

گزارش جدیدی که وجود آیپد پرو 10.5 اینچی را تایید می‌کند

گزارش جدیدی که وجود آیپد پرو 10.5 اینچی را تایید می‌کند

تنها یک روز پس از این که جزییاتی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی تبلت های جدید سری پرو به بیرون درز کرد، امروز نیز گزارشی به نقل از یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی اسپانیایی منتشر شده است که نشان می‌دهد تولید آیپد پرو 10.5 اینچی (iPad Pro 10.5) قطعیت بالایی دارد و این فرضیه تنها یک گمانه‌زنی و شایعه‌ی رسانه‌ای نخواهد بود.

این اطلاعات بر مبنای توییت جدیدی که توسط یک کاربر به نام Marc Alonso در توییتر منتشر شده، به دست آمده است. او ادعا می‌کند که فایل‌های مربوط به یک قاب جدید برای مدلی از آیپد را دریافت کرده است که البته تصاویر و طراحی‌های گرافیکی نهایی، هنوز آماده نشده و این موضوع تا زمان معرفی رسمی این مدل توسط اپل، به تاخیر خواهد افتاد. این تصاویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

¯_(ツ)_/¯ pic.twitter.com/bkOoUxkmMJ

— Marc Alonso (@MARC_intosh) March 6, 2017

مشخصات ظاهری و فنی آیپد پرو 10.5 اینچی

در حال حاضر سری آیپد پرو اپل در دو مدل ۹.۷ اینچی و ۱۲.۹ اینچی قابل خریداری هستند که البته گویا این موضوع قرار است در سری جدید این محصولاتم تغییر کند و اپل آیپد پرو 10.5 اینچی را جایگزین مدل ۹.۷ اینچی خواهد کرد. مدل ۱۲.۹ اینچی در جای خود باقی خواهد ماند و با تغییراتی در طراحی و مشخصات سخت افزاری، وارد سری جدید خواهد شد.

از جمله تغییرات ظاهری که برای این محصولات جدید کمپانی کوپرتینویی حدس زده می‌شود، حذف حاشیه‌های نمایشگر از طرفین بدنه است تا اپل نیز مانند سامسونگ، شیائومی، ال جی و سایر تولیدکنندگان گجت‌های الکترونیکی هوشمند در سال میلادی جدید، روی به این سبک از طراحی مدرن آورده باشد. از حیث مشخصات سخت افزاری نیز آیپد پرو 10.5 اینچی در کنار مدل ۱۲.۹ اینچی، از پردازنده‌ی جدید A10X به جای A9X که در نسل فعلی به کار گرفته شده است، برخوردار خواهد بود.

گفتنی است که احتمالا رونمایی و عرضه از سری جدید محصولات آیپد پرو اپل در کنار یک مدل ۷.۹ اینچی از آیپد مینی و البته یک مدل جدید از خانواده‌ی آیپد ایر این کمپانی اتفاق خواهد افتاد.

1395-12-18

دیدگاهتان را بنویسید