گزینه های رنگ گلکسی اس 10 سامسونگ در یک گزارش جدید افشا شد

گزینه های رنگ گلکسی اس 10

گزینه های رنگ گلکسی اس 10 سامسونگ در یک گزارش جدید افشا شد

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) احتمالا در شش رنگ مختلف عرضه خواهد شد. گزینه های رنگ گلکسی اس 10 سامسونگ جذاب بوده و یک رنگ سبز نیز در بینشان دیده می‌شود.

پرچمداران سامسونگ در مقایسه با محصولات بالارده دیگر گوشی‌سازان، همیشه از نظر گزینه های رنگ در وضعیت خوبی قرار داشته‌اند، به همین دلیل انتظار داریم گزینه های رنگ گلکسی اس 10 نیز کمتر از محصولات قبلی نباشد. پیشتر تعداد گزینه های رنگ سامسونگ گلکسی اس 10 پنج مورد شامل مشکی، سفید، نقره‌ای/خاکستری، سبز و صورتی اعلام شده بود، اما بر اساس اخبار جدید، سامسونگ یک پالت رنگ دیگر را برای رنگ‌آمیزی بدنه مدل‌های این خانواده در نظر گرفته است.

تعدد گزینه های رنگ گلکسی اس 10

بر اساس گفته‌های حساب کاربری OnLeaks در توییتر، گزینه های رنگ گلکسی اس 10 در نهایت حداقل از شش مورد تشکیل شده و رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، سبز و زرد در بینشان وجود دارند. اگرچه درباره نوع دقیق رنگ و میزان روشنایی و تیرگی آن‌ها نمی‌توان اظهار نظر کرد و گزینه های رنگ گلکسی اس 10 را متصور شد، اما اطمینان داریم رنگ سبز این گوشی بسیار چشم‌نواز است! شنیدن این خبر ما را به یاد رنگ سبز گلکسی اس 6 اج انداخت که هنوز در خاطر کاربران باقی مانده است.

گلکسی اس 6 اج

سامسونگ گلکسی اس 9 را در شش رنگ مختلف یعنی مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، ارغوانی و طلایی عرضه کرد. از آنجایی که این شرکت به مناسبت فرا رسیدن زمان معرفی دهمین نسل سری S، برنامه‌های ویژه‌ای برای اولین پرچمدار سال 2019 خود دارد، تعداد گزینه های رنگ گلکسی اس 10 از شش مورد کمتر نخواهد بود.

1397-08-04

دیدگاهتان را بنویسید