گوشی آنر نوت 10 با نمایشگر 6.9 اینچی در راه است

گوشی آنر نوت 10

گوشی آنر نوت 10 با نمایشگر 6.9 اینچی در راه است

هواوی مشغول توسعه گوشی آنر نوت 10 (Huawei Honor Note 10) با نمایشگر 6.9 اینچی سوپر آمولد است. این موضوع را تصویر لو رفته از یکی از محصولات آنر تایید می‌کند.

پیش‌تر انتشار چندین گزارش از سفارش پنل‌های 6.9 اینچی سوپر آمولد برای Mate 20 Pro، توجه همگان را به نسل جدید پرچمداران هواوی جلب کرده بود. اما حالا تصویری تازه و مرتبط با یکی از محصولات چینی‌ها در فضای مجازی منتشر شده است که بیش از پیش به شایعات دامن می‌زند.

گوشی آنر نوت 10

عکس پیش رو، از سفارش نمایشگری 6.9 اینچی -با توجه به شماره مدل، احتمالا از نوع آمولد- برای یکی از محصولات “Honor” با اسم رمز “Ravel” خبر می‌دهد. همان‌طور که احتمالا به یاد دارید، سال 2016، هواوی نسخه بزرگ‌تر آنر 8 را با نام آنر نوت 8 و نمایشگر آمولد روانه بازار کرد؛ اما خبری از عرضه آنر نوت 9 نبود.

حالا به نظر می‌رسد آنر تمایل به عرضه نسل جدید این سری دارد. در پستی تازه در شبکه اجتماعی ویبو، مدیر Honor در مورد مدل بزرگ‌تر آنر 10 که مدتی‌ست از آن استفاده می‌کند و نگه داشتن آن در دست بسیار آسان است، سخن گفته تا علاقه‌مندان کنجکاوتر شوند. در واقع شاید بتوان آن را همان موبایل مرموز آنر با نمایشگر بزرگ در نظر گرفت.

در حال حاضر، تمام اطلاعات مربوط به گوشی آنر نوت 10 در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، ولی با اطمینانی بالا می‌توان مجهز شدن آن به تراشه کایرین 970 را پیش‌بینی کرد.

گوشی آنر نوت 10

1397-04-09

دیدگاهتان را بنویسید