گوشی ارزان قیمت هواوی آنر 7 اس با اندروید 8.1 اوریو معرفی شد

هواوی آنر 7 اس

گوشی ارزان قیمت هواوی آنر 7 اس با اندروید 8.1 اوریو معرفی شد

گوشی موبایل هواوی آنر 7 اس (Huawei Honor 7S) همراه با یک نمایشگر FullView، اندروید 8.1 اوریو و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی ارزان چینی هواوی Honor 7S بیشتر آشنا شوید.

آنر، به عنوان برند زیرمجموعه شرکت هواوی امروز از یک گوشی ارزان قیمت جدید به نام هواوی آنر 7 اس پرده برداری کرد. این دیوایس چندی پیش موفق به کسب چندین تاییدیه شده بود و حالا رسما در کشور پاکستان معرفی شده است. همچنین انتظار می‌رود طی روزهای آینده شاهد عرضه آن در برخی از کشورها باشیم.

هواوی آنر 7 اس به اندروید 8.1 اوریو مجهز بوده و با یک نمایشگر تمام صفحه 18:9 می‌تواند حرف‌های زیادی در بخش ارزان قیمت‌های بازار، برای گفتن داشته باشد. این محصول همچنین به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز تجهیز شده است که هر دو با فلاش LED همراه هستند.

مشخصات فنی هواوی آنر 7 اس

یک نمایشگر 5.45 اینچی FullView از نوع IPS LCD، با وضوح +HD برابر با 1440×720 پیکسل و همچنین نسبت ابعاد 18:9 بر روی قاب جلوی این گوشی ارزان قیمت چینی قرار گرفته است. یک شیشه 2.5D نیز بر روی این نمایشگر جای گرفته است. در راس بخش نرم افزاری گوشی نیز ما می‌توانیم رابط کاربری EMUI 8.1 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو را بیابیم.

هواوی آنر 7 اس

از نظر عملکرد، هواوی آنر 7 اس از تراشه MT6739 مدیاتک همراه پردازنده 4 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی PowerVR Rogue GE8100 قدرت می‌گیرد. در بخش حافظه نیز این دیوایس از یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی برخوردار است که می‌توانید به لطف یک کارت میکرو اس دی آن را تا 128 گیگابایت ارتقا ببخشید.

در بخش دوربین، یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی همراه فلاش LED بر روی قاب پشتی جای خوش کرده است. هرچند طراحی ماژول دوربین قاب پشتی به سبک گوشی های دارای دوربین دوگانه است، اما عملا در آنجا یک سنسور بیشتر جای نگرفته است. بر روی قاب جلویی نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه فلاش LED قرار دارد که می‌توانید در شرایط نوری کم از آن بهره‌مند شوید.

هواوی آنر 7 اس

یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین شارژ گوشی را بر عهده دارد. گزینه‌های ارتباطی آن نیز شامل 4G VoLTE، وای فای 802.11b/g/n، بلوتوث 4.2، جی پی اس، رادیو FM و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستند. این دیوایس همچنین به قابلیت تشخیص چهره مجهز بوده تا قادر به قفل‌گشایی صفحه گوشی‌تان تنها با گرفتن آن جلوی صورتتان شوید.

قیمت هواوی آنر 7 اس

هواوی آنر 7 اس قرار است با قیمتی در حدود 120 دلار و در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی به فروش برسد.

1397-03-07

دیدگاهتان را بنویسید