گوشی انعطاف پذیر اپل سال 2020 عرضه می‌شود

گوشی انعطاف پذیر اپل

گوشی انعطاف پذیر اپل سال 2020 عرضه می‌شود

یک تحلیلگر مشهور ادعا کرده است که گوشی انعطاف پذیر اپل تا سال 2020 روانه بازار خواهد شد. این گوشی می‌تواند رقیبی جدی برای گوشی تاشو سامسونگ باشد که احتمالا سال دیگر وارد بازار می‌شود.

به نقل از Merrill Lynch، تحلیلگر Bank of America بازطراحی بزرگ بعدی آیفون احتمالا انعطاف پذیر باشد. شایعات ادعا می‌کردند اپل با همکاری ال جی مشغول کار بر روی تکنولوژی نمایشگر خمیده است، اما حالا لینچ ادعا می‌کند که اپل در حرکت جدیدی که با دیگر تامین کنندگان آغاز کرده، مشغول طراحی قطعات سخت افزاری گوشی انعطاف پذیر دیگری است.

در این شکی نیست که گوشی های انعطاف پذیر طراحی بزرگ بعدی در گوشی های هوشمند هستند، اما هر چه که تا به امروز ما از این دسته محصولات پیش تولیدی دیده‌ایم همگی با برند سامسونگ و لنوو بوده است. سامسونگ از سال 2011 تا به حالا مشغول کار بر روی پنل‌های انعطاف پذیر اولد است. با این حال مانع بزرگ ساخت چنین محصولاتی این است که نه تنها صفحه نمایش باید کاملا انعطاف پذیر و تاشو باشد، بلکه بسیاری از دیگر اجزای داخلی آن نیز باید از چنین خاصیتی برخوردار باشند. برای یک طراحی کاملا تاشو، شما نیازمند یک برد مدار چاپی انعطاف پذیر، یک باتری انعطاف پذیر و تعداد بسیار زیادی از دیگر قطعات انعطاف پذیر هستید.

بنابراین از کسی پوشیده نیست که بازیگران بزرگ صنعت موبایل در حال حرکت در این مسیر هستند، اما چه زمانی ما می‌توانیم برای نخستین بار یک گوشی انعطاف پذیر با تولید انبوه را ببینیم؟ شایعاتی که از چند سال پیش وجود داشت ادعا می‌کرد که سال 2018 می‌توانیم با چنین محصولی ملاقات کنیم، اما حالا به نظر می‌رسد شانس دیدن چنین محصولی در امسال غیرممکن است. به نقل از لینچ، گوشی انعطاف پذیر اپل نیز در سال 2020 به تولید انبوه خواهد رسید.

میکرو ال ای دی در گوشی انعطاف پذیر اپل

آنچه که جذاب‌تر است، در حال کار بودن اپل بر روی تکنولوژی نمایشگرهای میکرو ال ای دی است که ظاهرا در نسل‌های آینده اپل واچ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حال این سوال پیش می‌آید که آیا گوشی انعطاف پذیر اپل نیز از چنین نمایشگری برخوردار است یا خیر!

1397-01-04

دیدگاهتان را بنویسید