گوشی بدون حاشیه و جذاب زد یو کی اج هفته آینده رونمایی می‌شود

لنوو زد یو کی اج (ZUK Edge)

تصویر جدیدی از گوشی زد یو کی اج (ZUK Edge) لو رفت؛ رونمایی در هفته آینده

لنوو زد یو کی اج (ZUK Edge)، یکی از پرچمداران گوشی های اندرویدی سال 2016 است که چندین هفته شاهد انتشار موجی از اخبار و شایعات منصوب به آن بودیم. این گوشی موبایل اخیرا در آنتوتو دیده شده که نشانگر حضور یک چیپست اسنپدراگون 821 در زیر قاب آن است.

همچنین تصاویری از آن نیز تا پیش از رونمایی رسمی، در اینترنت منتشر شده است که طراحی خاص آن را آشکار می‌کند. هرچند افشاگری به همین جا ختم نشد و حتی نایب رئیس شرکت لنوو نیز در حساب کاربری ویبو خود با انتشار تصویری از این گوشی، مهر تاییدی بر شایعات زد.

زد یو کی اج ، رقیب جدی شیائومی می میکس در راه است

تصویری که از این گوشی منتشر شده و شما نیز می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید، دو سمت پشتی و جلویی گوشی لنوو زد یو کی اج را به نمایش می‌گذارد. از ویژگی‌های خیره‌کننده‌ی این گوشی باید به ناهنجاری‌های فوق‌العاده باریک در دو سمت نمایشگر اشاره کرد که این گوشی را همانند موبایل مفهومی شیائومی می میکس (حتی بهتر از آن) به تصویر می‌کشد. پنل جلویی این گوشی تقریبا به طور کامل متشکل از نمایشگر است و زد یو کی دقت زیادی را به خرج داده تا پرچمدار آینده‌اش، از نظر ظاهری جذاب و زیبا به نظر برسد. بر روی پنل جلویی یک دکمه فیزیکی دیده می‌شود که در زیر آن نیز یک سنسور اثر انگشت به کار رفته است. دوربین جلوی آن نیز بر خلاف شیائومی می میکس (که در قسمت زیری بود)، در بالا قرار گرفته است.

لنوو زد یو کی اج (ZUK Edge)

بی‌تردید جعبه‌ای که در تصویر اصلی خبر می‌بینیم واقعی است و این جعبه نیز با توجه به درج نام “ZUK Edge” نام این گوشی را تایید می‌کند. رنگ این جعبه مشابه خود گوشی مشکی است؛ این در حالی‌ست که در گذشته ما رنگ سفید آن را نیز دیده‌ایم، بنابراین می‌توان انتظار عرضه این هندست در چند رنگ مختلف را داشت. همچنین گفتنی‌ست، با توجه به بزرگی این گوشی ما انتظار داریم این جعبه از ابعاد بزرگی برخوردار باشد.

لنوو زد یو کی اج (ZUK Edge)

تصویر منتصب به لنوو زد یو کی اج در وبسایت تنا

نایب رئیس لنوو جدا از تایید نام و تصویر منتصب به این گوشی، مشخص کرده است که این شرکت هفته آینده از گوشی زد یو کی اج به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. بر اساس شنیده‌ها این موبایل از یک چیپست 2.35 گیگاهرتزی اسنپدراگون 821 همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد. در اینجا همچنین حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7 نوقا نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. در تازه‌ترین شایعات نیز شنیده می‌شود این گوشی مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

1395-09-08

دیدگاهتان را بنویسید