گوشی بلک بری آرورا – BlackBerry Aurora‌ : مشخصات، قیمت و تصاویر

رونمایی رسمی از بلک بری آرورا انجام شد؛ 4 گیگابایت رم و نمایشگر 5.5 اینچی

رونمایی رسمی از بلک بری آرورا انجام شد؛ 4 گیگابایت رم و نمایشگر 5.5 اینچی

همانطور که در گزارشی در ساعاتی پیش مشخص شده بود، BB Merah Putih که حق امتیاز تولید، بازاریابی و فروش اسمارت فون های ساخته شده تحت برند بلک بری در کشور اندونزی را در اختیار دارد، اسمارت فون جدید این برند کانادایی تحت عنوان بلک بری آرورا (BlackBerry Aurora) را رسما معرفی کرد.

استنلی ویجاجا (Stanly Widjaja) که در سمت نایب رئیسی BB Merah Putih فعالیت می‌کند، توضیح داده است که “گوشی بلک بری آرورا نه تنها اولین اسمارت فونی در تاریخ برند بلک بری است که در کشور اندونزی تولید شده است، بلکه اولین گوشی هوشمندی در تاریخ این کمپانی خواهد بود که از دو سیم‌کارت به طور همزمان پشتیبانی خواهد کرد.”

مشخصات اسمارت فون بلک بری آرورا چه هستند؟

گوشی بلک بری آرورا از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پی (اچ دی) برخوردار است و یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۲۵ در نقش مغز متفکر آن ایفای نقش خواهد کرد. برخورداری از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، در کنار ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بر روی پنل پشتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی در کنار باتری قدرتمندی با ظرفیت شارژدهی ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز باقی مشخصات سخت افزاری اصلی آن را تشکیل خواهند داد.

رونمایی رسمی از بلک بری آرورا انجام شد؛ 4 گیگابایت رم و نمایشگر 5.5 اینچی

بدنه‌ی بلک بری آرورا از ابعادی معادل ۱۵۲ میلی‌متر طول، ۷۶.۸ میلی‌متر عرض و ۸.۵ میلی‌متر ضخامت تشکیل شده است و وزن کلی آن ۱۷۸ گرم خواهد بود. سیستم عامل اندروید ۷ نوقا به طور پیشفرض بر روی این دیوایس نصب شده است و کاربران می‌توانند آن را در سه گزینه‌ی با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی خریداری نمایند. درحال حاضر مرحله‌ی پیش فروش این محصول از طریق چندین فروشگاه آنلاین آغاز شده است و خریداران تا روز ۱۲ مارس (۲۲ اسفند ماه) که مهلت پیش‌خرید به پایان می‌رسد، می‌توانند آن را با پرداخت رقمی در حدود ۲۶۰ دلار تهیه کنند.

1395-12-19

دیدگاهتان را بنویسید