گوشی جدید آرکاس با اندروید گو و قیمتی بسیار پایین معرفی شد

گوشی جدید آرکاس

گوشی جدید آرکاس با اندروید گو و قیمتی بسیار پایین معرفی شد

گوشی جدید آرکاس با نام Archos Access 57 4G معرفی شد. این تلفن هوشمند، ارزان‌ترین گوشی مبتنی بر اندروید گو بوده و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد تعداد حامیان پروژه اندروید Go شرکت گوگل، هر ماه در حال افزایش است. بعد از رونمایی اولین گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید گو سامسونگ، حالا شرکت فرانسوی و کمترشناخته‌شده آرکاس نیز نخستین موبایل خود را با نسخه سبک سیستم عامل اندروید معرفی کرده است. آرکاس Access 57 4G به صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی TN با وضوح 480×960 و نسبت 18:9 مجهز شده و قرار است با قیمت تنها 79.99 یورو در اروپا به فروش رسد.

اگرچه قیمت این گوشی احتمالا افراد زیادی را غافلگیر خواهد کرد، اما در مورد مشخصات فنی خبر ویژه‌ای برای شما نداریم. گوشی جدید آرکاس به 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و پردازنده چهار هسته‌ای و 1.4 گیگاهرتزی Spreadtrum SC9832E به عنوان مغز پردازشگر، مسئولیت پردازش اطلاعات را بر عهده خواهد داشت. ارزان‌ترین مدل این تلفن هوشمند تنها 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته و فاقد پشتیبانی از شبکه 4G است. با این حال، کاربران به کمک کارت حافظه میکرو اس دی می‌توانند فضای ذخیره‌سازی را تا 64 گیگابایت افزایش دهند. دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 2400 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان از دیگر ویژگی‌های مهم Archos Access 57 4G است. در ادامه می‌توانید تصاویر گوشی جدید آرکاس را تماشا کنید.

تصاویر گوشی جدید آرکاس

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1397-06-06

دیدگاهتان را بنویسید