گوشی جدید اچ تی سی در رویداد 20 سپتامبر معرفی خواهد شد

گوشی جدید اچ تی سی

گوشی جدید اچ تی سی در رویداد 20 سپتامبر معرفی خواهد شد

در رویدادی که در روز 30 شهریور ماه برگزار خواهد شد، گوشی جدید اچ تی سی معرفی می‌شود. اچ تی سی با قرار دادن تیزر جدیدی در توئیتر رویداد 20 سپتامبر (30 شهریور ماه) خود را اعلام کرد. اگر چه این خبر خوبی است؛ اما انتظار نمی‌رود که گوشی پیکسل (محصول مشترک گوگل و اچ تی سی) را در آن روز خاص خودنمایی کند. احتمالا در رویداد 20 سپتامبر دستگاهی از سری دیزایر (Desire) به روی صحنه خواهد رفت.

محتمل‌ترین گوشی جدید اچ تی سی که در آن روز رخ نشان می‌دهد، گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو (HTC Desire 10 Pro) خواهد بود که چندی پیش مشخصات آن نیز به بیرون درز کرد. گفته می‌شود که این دیوایس دارای یک نمایشگر کواد اچ دی 5.1 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل بوده و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام به ان قدرت خواهد داد. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره‌سازی ان را تشکیل می‌دهد. در پنل پشتی این اسمارت فون یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته و پنل جلویی برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط ویدئویی به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو نیز قدرت اجرایی خواهد داشت.

گوشی جدید اچ تی سی یک هفته دیگر معرفی خواهد شد

این کمپانی تایوانی به جز مدل دیزایر 10 پرو می‌تواند دستگاه دیگری را نیز در این رویداد معرفی کند. گوشی اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل (HTC Desire 10 Lifestyle) دستگاه دیگری از سری دیزایر است که احتمال دارد در آن تاریخ رخ نشان دهد. این دستگاه شیک و مقرون به صرفه چندی قبل در بنچمارک انتوتو محک خورد و لیست مشخصات آن منتشر شد. بر اساس این بنچمارک، دیزایر 10 لایف استایل دارای یک نمایشگر اچ دی 5 اینچی با رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل بوده و تراشه اسنپدراگون 400 قدرتنمایی می‌کند. این دستگاه مبتنی بر اندروید 6.0.1 مارشمالو به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و گفته می‌شود که به احتمال زیاد مدتی پس از انتشار به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا ارتقا خواهد یافت.

البته ما بسیار مشتاقیم که در رویداد 30 شهریور ماه این کمپانی، جانشینان Nexus 5X و Nexus 6P را ببینیم. بنا به گزارش‌های رسیده، امسال به احتمال بسیار زیاد، گوشی‌های هوشمند گوگل با برند نکسوس ظاهر نشده و برند جدیدی با نام پیکسل (Pixel) را معرفی خواهند کرد. جدای از نام جدید این محصولات، معمولا گوگل صرفنظر از اینکه کدام کمپانی گوشی‌های جدید آن را ساخته، خود برای معرفی آنها اقدام می‌کند. بنابراین در رویداد اچ تی سی چندان منتظر گوشی‌های جدید Pixel یا گوگل Pixel XL نباشید.

1395-06-23

دیدگاهتان را بنویسید