گوشی جدید گرسو معرفی شد – Meridian Diamond : لاکچری تیتانیومی

گوشی جدید گرسو معرفی شد - Meridian Diamond : لاکچری تیتانیومی

گوشی جدید گرسو معرفی شد ؛ لاکچری دیگری از جنس تیتانیوم

شرکت چندملیتی گرسو (Gresso) سازنده گوشی ها و لوازم جانبی لوکس ، به تازگی از جدیدترین محصول خود، گوشی موبایل مریدین دایمند ادیشن (Meridian Diamond Edition) رونمایی کرده است. گفته شده گوشی جدید گرسو هم تکنولوژی بالایی داشته و هم در ساخت آن از مواد گران‌قیمت و لوکس استفاده شده است. هر کدام از کلیدهای این گوشی باکیفیت از جنس تیتانیوم گرید 5 با پوششی از الماس 0.1 قیراتی بوده و بدنه آن نیز از جنس تیتانیوم است.

گوشی جدید گرسو در دو مدل تیتانیوم و تیتانیوم مشکی PVD ساخته شده است

این گوشی دو سیم‌کارته بوده و در دو مدل ساخته شده است؛ مدل اولی صفحه کلیدی از جنس فولاد ضد زنگ و بدنه‌ای از جنس تیتانیوم داشته و بدنه مدل دومی، از جنس تیتانیوم سیاهِ ساخته شده با روش PVD به همراه صفحه کلیدی از جنس طلای زرد 18 عیار است. گوشی جدید گرسو مریدین دایمند ادیشن تنها در 450 نسخه ساخته شده و تولید و مونتاژ هر گوشی ، 18 ساعت زمان برده است. اما سوال اینجاست؛ آیا این کار، قیمت 30 هزار دلاری گوشی جدید گرسو را توجیه می‌کند؟ اگر شما قصد پرداخت این هزینه را برای یک گوشی موبایل دارید، خوب است بدانید پیش‌فروش گوشی های گرسو مریدین دایمند از تاریخ 26 دسامبر (6 دی ماه) آغاز می‌شود.

گوشی جدید گرسو معرفی شد - Meridian Diamond : لاکچری تیتانیومی

چند ماه پیش و پس از معرفی آیفون 7 (iPhone 7) توسط شرکت اپل ، گرسو اقدام به ساخت یک آیفون 7 لوکس با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم، حکاکی‌های هندسی بر روی آن و تزیین شده با یازده الماس 0.01 قیراتی کرد. گرسو تعداد 999 واحد از این گوشی لوکس و گران‌قیمت را ساخت. شروع قیمت این گوشی از 5000 دلار بود و گران‌ترین مدل آن، یعنی آیفون 7 نسخه الماس سیاه (Black Diamond Edition iPhone 7) قیمتی نیم میلیون دلاری داشت. قاب پشتی این گوشی لوکس از 1450 قطعه الماس سیاه (جمعا 102 قیرات) پوشیده شده و بدنه آن با استفاده از تیتانیوم گرید 5 بازسازی شده است.

1395-10-02

دیدگاهتان را بنویسید