گوشی سامسونگ Galaxy S10 در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شود

سامسونگ Galaxy S10

گوشی سامسونگ Galaxy S10 در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شود

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) از چندین نظر با سایر پرچمداران این شرکت متفاوت خواهد بود. به عنوان نمونه قرار است گوشی سامسونگ Galaxy S10 را در پنج گزینه رنگ مختلف مشاهده کنیم که بر اساس انتخاب اکثریت آرا انتخاب شده‌اند.

سامسونگ به منظور کمک به افزایش فروش گلکسی نوت 9 بعد از برآورده نشدن انتظارات از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، سعی کرد استراتژی تعدد نسخه‌های رنگ را در پیش بگیرد که پیشتر برای گلکسی اس 7 اج جواب داده بودند. شرکت اکنون در تلاش است گزینه‌های رنگ سامسونگ گلکسی اس 10 را باز هم افزایش بدهد، به طوری که پنج مورد از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای آن عرضه خواهد شد. این خبر را کاربر Ice Universe در توییتر به عنوان یکی از معتبرترین منابع منتشرکننده اخبار گوشی های هوشمند در اختیارمان قرار داده است.

تعدد گزینه‌های رنگ سامسونگ Galaxy S10

تعداد گزینه‌های رنگ موجود برای سامسونگ گلکسی نوت 9 چهار مورد است، اما این تعداد برای اولین پرچمدار سال 2019 شرکت باز هم افزایش پیدا می‌کند. نکته جالب اینجاست که تنها گزینه رنگ مشترک بین دو گوشی مشکی بوده و برای سامسونگ Galaxy S10 رنگ‌های آبی، مسی و ارغوانی عرضه نخواهد شد.

در عوض، برای گوشی گلکسی اس 10 رنگ‌های محبوب کاربران این شرکت که همیشه خواهان آن‌ها بوده‌اند عرضه خواهد شد. به عنوان نمونه باید به دو رنگ نقره‌ای و صورتی اشاره کنیم که پیشتر برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه شده بودند.

گلکسی اس 6 اج سبز

سفید، که دو سال قبل برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج موجود بود، از جمله گزینه‌های رنگ موجود سامسونگ Galaxy S10 به شمار می‌رود. گزینه رنگ شاد دیگر سبز محسوب می‌شود که آخرین عرضه آن به سال 2015 و برای گوشی گلکسی اس 6 اج برمی‌گردد.

اگرچه تا رونمایی رسمی گوشی در نمایشگاه CES و یا MWC سال آینده زمان تقریبا زیادی باقی مانده و احتمال تغییر در برنامه‌های شرکت وجود دارد، اما تغییر استراتژی غول کره‌ای برای عرضه گلکسی نوت 9 در چند رنگ مختلف، احتمال دنبال شدن استراتژی مشابه برای گلکسی اس 10 را افزایش می‌دهد.

1397-06-01

دیدگاهتان را بنویسید