گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 با 6 گیگابایت رم در راه بازار چین

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 با 6 گیگابایت رم در راه بازار چین

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) با 6 گیگابایت حافظه رم در وب‌سایت TENAA رویت شد. آیا چینی‌ها باید منتظر نسخه قوی‌تر پرچمدار سونی باشند؟

طی کنگره جهانی موبایل 2018 که ماه گذشته در بارسلون برگزار شد، شاهد رونمایی رسمی گوشی های خانواده اکسپریا XZ2 سونی بودیم. هم‌اکنون پیش‌فروش این پرچمدار جدید در بازار کشورهای مختلف آغاز شده و حتی از چند روز پیش، شهروندان هنگ کنگی قادر به خرید آن هستند. مطابق با اطلاعات منتشرشده از طریق آژانس تنا، به نظر می‌رسد شهروندان چینی هم به زودی به این موبایل دسترسی خواهند داشت.

علت تاخیر در عرضه گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2

به نظر می‌رسد علت اصلی تاخیر در عرضه گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 در بازار چین، تجهیز این موبایل به 6 گیگابایت حافظه رم است، در حالی که نسخه‌ای که برای اروپا معرفی شده بود تنها از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد.

از ویژگی‌های فنی ذکر شده توسط TENAA می‌توان به نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1080×2160، پردازنده هشت هسته‌ای 2.8 گیگاهرتزی و 64 گیگابایت حافظه رم با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد. دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسی نیز مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده دارند.

سونی اکسپریا XZ2 به یک باتری 3 هزار و 60 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ بی سیم، اسکنر اثر انگشت و اندروید 8.0 اوریو تجهیز شده و در چهار رنگ مشکی (Clear Black)، نقره‌ای (Light Silver)، سبز (Dark Green) و خاکی (Dust) به فروش خواهد رسید.

1396-12-27

دیدگاهتان را بنویسید