گوشی قابل انعطاف گلکسی ایکس سامسونگ تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

گوشی قابل انعطاف گلکسی ایکس سامسونگ

گوشی قابل انعطاف گلکسی ایکس سامسونگ تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

چند سالی است که شایعات زیادی در خصوص گوشی قابل انعطاف گلکسی ایکس سامسونگ (Samsung Galaxy X) منتشر می‌شود. گفته می‌شود که این کمپانی کره‌ای در چندین نوبت نمونه‌هایی اولیه‌ای از این گوشی را به شرکای خود نشان داده است.

سامسونگ هنوز به طور رسمی این دستگاه را تایید نکرده، اما شایعات زیادی بر این باورند که این اتفاق زمان به زودی رخ خواهد داد. در حال حاضر به نظر می رسد که گوشی قابل انعطاف گلکسی ایکس تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است.

گوشی Galaxy X با شماره مدل SM-G888N0 در لیست Bluetooth SIG ظاهر شد. این شماره سریال در حال حاضر به هیچ کدام از گوشی‌های فعلی سامسونگ مربوط نمی‌شود، به همین دلیل ممکن است که این شماره مدل متعلق به گوشی سامسونگ گلکسی ایکس باشد.

گوشی Galaxy X با شماره مدل SM-G888N0 در لیست Bluetooth SIG

این همان شماره سریالی است که حدود چهار ماه قبل در Wi-Fi Alliance دیده شد و با آن تاییدیه وای فای را دریافت کرد. تاییدیه بلوتوث نشان می‌دهد که سامسونگ SM-G888N0 دارای بلوتوث 4.2 است.

البته این موضوع کمی عجیب است. پرچمداران جدید این کمپانی مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کنند، بنابراین کمی گیج‌کننده است که چرا سامسونگ برای اولین گوشی هوشمند قابل انعطاف خود، استاندارد قدیمی‌تری را انتخاب کرده است! این احتمال وجود دارد که سامسونگ قبل از عرضه این دستگاه آن را به بلوتوث 5.0 مجهز کند.

غول تکنولوژی کره‌ای هنوز اعلام نکرده است که در چه تاریخی گوشی قابل انعطاف گلکسی ایکس خود را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. اگر بتوان به گزارش‌های جدید اعتماد کرد، ممکن است که این اسمارت فون در پایان سال جاری و یا در اوایل سال 2018 رخ نشان دهد.

1396-05-09

دیدگاهتان را بنویسید