گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ امسال عرضه می‌شود

گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ

گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ امسال عرضه می‌شود

گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ بر اساس اخبار جدید در سال 2018 عرضه خواهد شد. برخلاف تصور منظور از گوشی دارای چهار دوربین، یک دستگاه مجهز به دو دوربین دوگانه در پشت و جلو نیست، بلکه دوربین اصلی متشکل از چهار سنسور خواهد بود!

طبق گفته نامحسوس کاربر Ice universe در توییتر، که جزو موثق‌ترین منابع منتشرکننده اطلاعات گوشی های هوشمند به شمار می‌رود، گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ در راه است. این محصول تا پیش از پایان سال 2018، که تا انتهای آن فقط چهار ماه باقی مانده است، رونمایی خواهد شد. گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ از سری S، سری Note یا حتی سری جدید F گوشی های هوشمند منعطف این شرکت نیست.

توییت Ice universe

با توجه به اخبار و شایعات، احتمال استفاده از دوربین سه گانه در گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 بسیار زیاد است، اما از آنجایی که هواوی پی 20 پرو مدت‌ها قبل از این گوشی با چنین دوربین موبایلی عرضه شده است، پرچمدار سامسونگ فقط رقابت را با بزرگترین گوشی‌ساز چینی در یک سطح قرار داشته و دیگر محصولی منحصربه‌فرد تلقی نخواهد شد. از طرفی دیگر گفته می‌شود این دوربین سه گانه دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده و از نظر حداکثر رزولوشن تصاویر ثبت شده نیز با دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی پرچمدار هواوی قابل مقایسه نیست.

پرواضح است که سامسونگ باید برای جلب توجه کاربران، محصولی کاملا متفاوت عرضه کند. طبق گفته‌های Ice universe، این تصمیم می‌تواند عرضه گوشی مجهز به چهار دوربین سامسونگ باشد.

1397-06-13

دیدگاهتان را بنویسید