گوشی مقرون به صرفه آنر 6 ایکس همراه با دو دوربین پشتی به زودی معرفی می‌شود

گوشی دو دوربینه آنر 6 ایکس

گوشی مقرون به صرفه آنر 6 ایکس همراه با دو دوربین پشتی به زودی معرفی می‌شود

در ادامه موفقیت‌های برند آنر با محصولاتی نظیر آنر 8 اینک نوبت به آن رسیده تا شاهد درز اطلاعات و تصاویر آنر 6 ایکس (Honor 6X)، یک محصول مقرون به صرفه اما با مشخصات سخت افزاری جذاب باشیم. این گوشی هوشمند که اخیراً در وب‌سایت تنا دیده شده از دو دوربین پشتی بهره می‌برد که می‌تواند به جذابیت‌های آن بیافزاید.

رفته رفته «آنر» در حال تبدیل شدن به یک برند بسیار محبوب در بین طرفداران پلتفرم اندرویدی است. به خصوص آن که هواوی اخیرا اعلام کرده چیزی حدود 1.5 میلیون نسخه گوشی آنر 8 از زمان رونمایی این محصول در ماه جولای تا به حال فروخته شده است. این می‌تواند به تنهایی مهم‌ترین دلیلی باشد که ما باز هم شاهد رونمایی از دیوایس‌های بیشتری از سوی برند آنر تحت نظر هواوی باشیم. بر همین اساس تا چند هفته یا چند ماه دیگر شاهد رونمایی آنر از یک محصول دیگر خواهیم بود.

اخیرا اطلاعات گوشی هوشمندی به نام آنر 6 ایکس (Honor 6X) در وب‌سایت تنا قرار گرفته است که انتظار می‌رود به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم. این گوشی هوشمند بر خلاف آنر 8 (Honor 8) که محصولی میان رده با ویژگی‌هایی همچون پرچم‌داران بود، این گوشی هوشمند یک محصول مقرون به صرفه بوده که مشخصات جذابی را در زیر قاب خود جای داده است.

یک گوشی دو دوربینه چینی دیگر اینبار کاملاً مقرون به صرفه

اگر چه ما دقیقاً از قیمت این محصول مطلع نیستیم اما با توجه به تصاویر منتشر شده در تنا می‌توان تایید کرد که این گوشی هوشمند از دو دوربین پشتی و یک دوربین سلفی جلویی بهره می‌برد. هرچند تنا مشخصات سخت افزاری دیگری از این گوشی دو دوربینه را تایید نکرده ما می‌توانیم بی هیچ تردیدی بگوییم که آنر 6 ایکس از نسل گذشته خود شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

مشخصات سخت افزاری آنر 6 ایکس

می‌توانیم انتظار داشته باشیم این گوشی هوشمند از یک صفحه 5.5 اینچی با رزولوشن حداقل فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 625، رم 2 / 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی بهره‌مند باشد. ما همچنین بر روی تصاویر، یک اسکنر اثر انگشت نیز مشاهده می‌کنیم که بر روی قاب پشتی آنر 6 ایکس نقش بسته است.

تنا همچنین تأیید می‌کند که گوشی آنر 6 ایکس (Honor 6X) همراه با اندروید 6.0 مارشمالو روانه بازار می‌شود. احتمالا درگاه ارتباطی این گوشی اندرویدی چیزی جز یو اس بی نوع C نخواهد بود. هرچند این تنها یک فرضیه خواهد بود.

1395-06-23

دیدگاهتان را بنویسید