گوشی های هوشمند 5G هواوی و چیپ های اختصاصی کایرین، سال آینده از راه می‌رسند

گوشی های هوشمند 5G

گوشی های هوشمند 5G هواوی و چیپ های اختصاصی کایرین، سال آینده از راه می‌رسند

کمپانی هواوی با جدیت به نسل پنجم شبکه تلفن همراه ورود کرده است و قصد دارد در سال 2019 میلادی، گوشی های هوشمند 5G و چیپ های کایرین با قابلیت پشتیبانی از این شبکه ارتباطی را وارد بازار کند.

روز گذشته در کنگره موبایل شانگهای «اریک زو ژیجون» رئیس دوره‌ای تشکیلات هواوی، ارائه مجموعه کاملی از شبکه تجاری 5G مبتنی بر NSA (شبکه غیر مستقل) را در تاریخ 30 سپتامبر سال جاری نوید داد. او همچنین در جریان نطق خود، اعلام کرد که هواوی گوشی های هوشمند 5G و چیپ‌های کایرین پشتیبانی کننده از این شبکه ارتباطی را در سال 2019 عرضه خواهد کرد.

گوشی های هوشمند 5G هواوی

این مقام مسئول، تفاوت مابین نسل چهارم و پنجم شبکه تلفن همراه را در سرعت بیشتر، تاخیر کمتر و قابلیت‌های ارتباطی مضاعف شبکه 5G تشریح کرد. همچنین پیاده‌سازی الگوریتم‌های رمزنگاری قوی‌تر، سبب خواهد شد که مکانیسم‌های تایید هویت و حفاظت از حریم خصوصی به نحو مطلوب‌تری در این شبکه ارتباطی به انجام برسد و کاربران گوشی های هوشمند 5G ، امنیت بیشتری را تجربه کنند.

کمپانی هواوی به عنوان یکی از اصلی‌ترین فعالان تکنولوژی 5G و دارای بیشترین ثبت اختراع در این حوزه، ماه گذشته با انتشار بیانیه‌ای خود را همچنان متعهد به اصول FRAND معرفی کرد. این در واقع لایسنسی است که کمپانی‌ها به صورت داوطلبانه در قبال تضمین عملکرد عادلانه، موجه و غیر تبعیض‌آمیز خود از سازمان‌های نظارتی دریافت می‌کنند. در همین راستا، زو ژیجون اعلام کرد که هواوی به همکاری با شرکای خود در این صنعت ادامه خواهد داد و تکنولوژی‌های نوآورانه‌ی خود را برای خلق محیطی سالم در عرصه 5G با آن‌ها به اشتراک خواهد گذاشت.

1397-04-07

دیدگاهتان را بنویسید