گوشی هواوی آنر 6 ایکس ، 27 مهرماه رونمایی خواهد شد

گوشی هواوی آنر 6 ایکس

تایید شد: گوشی هواوی آنر 6 ایکس، 27 مهرماه رونمایی خواهد شد

در حالی که قبل از این، گزارش های فراوانی مبنی بر معرفی رسمی گوشی هواوی آنر 6 ایکس (Huawei Honor 6X) در روز 18 اکتبر (27 مهر) وجود داشت؛ اما این کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند، اکنون به طور رسمی تاریخ رونمایی از این دستگاه را اعلام کرد. 18 اکتبر همان روز موعود خواهد بود و این کمپانی ارسال دعوتنامه‌های خود، برای شرکت در رویداد آن روز را نیز آغاز کرد.

گوشی هواوی آنر 6 ایکس چندی پیش در وب سایت آژانس رگولاتوری چین، تنا ظاهر شده و مطابق با ماهیت این وب سایت، مشخصات و تصاویری از آن نیز منتشر شد. بر اساس لیست منتشر شده در تنا، گوشی هواوی Honor 6X دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام به آن قدرت داده و احتمالا با 2 و یا 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. در ضمن 32 گیگابایت حافظه داخلی آن نیز از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است.

گوشی هواوی آنر 6 ایکس 27 مهرماه رخ نشان می‌دهد

یکی از بارزترین ویژگی های این گوشی مربوط به بخش ثبت تصاویر آن است. این دستگاه در پنل پشتی خود به یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی مجهز شده و یک سنسور اثر انگشت دایره ای شکل در زیر این سنسورها جای خوش کرده است.

در هر صورت این را بخاطر بسپارید. هواوی آنر 6X در 27 مهرماه امسال رخ نشان می ‌دهد.

  گوشی هواوی آنر 6 ایکس

1395-07-22

دیدگاهتان را بنویسید