گوشی هواوی آنر 8 ایکس در راه بازارهای جهانی

گوشی هواوی آنر 8 ایکس

گوشی هواوی آنر 8 ایکس در راه بازارهای جهانی

حدود یک ماه از معرفی گوشی هواوی آنر 8 ایکس می‌گذرد و در این مدت، عرضه‌ آن محدود به بازار چین بوده است. اما به تازگی مقامات کمپانی سازنده اعلام کردند که آنر ۸ ایکس، راهی بازارهای جهانی نیز خواهد شد.

به رغم قیمت حدودا 200 دلاری، این محصول میان رده امکانات فراوانی را در خود جای داده است؛ از جمله یک صفحه نمایش 6.5 اینچی که با وجود آن، گوشی هواوی آنر 8 ایکس دست کمی از تبلت‌ها نخواهد داشت. حاشیه اطراف نمایشگر دستگاه، بسیار باریک است و بریدگی ناچ در بخش فوقانی آن، از اسپیکر مکالمه و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

پنل پشتی گوشی، ساختاری شیشه‌ای دارد که دو رنگ بودن آن، زیبایی‌اش را دوچندان جلوه می‌دهد. در قاب پشتی هواوی آنر 8 ایکس، علاوه بر ماژول دوربین دوگانه (با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی)، حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده است.

گوشی هواوی آنر 8 ایکس

اما از مشخصات سخت افزاری دستگاه باید به تراشه کایرین 710، حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی غیر قابل افزایش 128 گیگابایتی اشاره کنیم. یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری EMUI 8.2 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو، تکمیل کننده مشخصات فنی گوشی هواوی آنر 8 ایکس هستند. البته انتظار می‌رود با ارائه آپدیت نرم افزاری، شاهد ارتقای سیستم عامل دستگاه به اندروید 9 پای و رابط کاربری آن به EMUI 9.0 باشیم.

با وجود اینکه خبر ورود آنر 8 ایکس به بازارهای بین‌المللی تایید شده، اما کمپانی چینی هنوز تاریخ دقیقی را برای آغاز روند عرضه جهانی آن که اروپا و امریکا را نیز دربرخواهد گرفت، ذکر نکرده است.

1397-07-11

دیدگاهتان را بنویسید