گوشی هواوی میت 20 با نمایشگر 6.2 اینچی روانه بازار می‌شود

گوشی هواوی میت 20

گوشی هواوی میت 20 با نمایشگر 6.2 اینچی روانه بازار می‌شود

یکی از افشاگران مورد اعتماد در توییتی جدید از به‌کارگیری پنل 6.2 اینچی در گوشی هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) خبر داد. در این صورت، احتمالا نسخه پرو با نمایشگری بزرگتر تولید می‌شود.

تا به امروز عمده شایعات مربوط به خانواده Mate 20 هواوی، به نسخه میان رده این تلفن های هوشمند یعنی میت 20 لایت مربوط می‌شد و ما اطلاعات چندانی در مورد پرچمداران آینده چینی‌ها نداشتیم. اما به لطف توییت جدید استیو همراستافر (Steve Hemmerstoffer) با نام کاربری “OnLeaks”، حالا اندازه صفحه نمایش هواوی میت 20 و میت 20 پرو مشخص شده است.

تجهیز گوشی هواوی میت 20 پرو به صفحه نمایش 6.5 اینچی

بر این اساس، یکی از دو پرچمدار جدید هواوی به صفحه نمایشی 6.25 اینچی مجهز می‌شود که ناچ در آن، 6.8 میلی‌متر ارتفاع داشته و حاشیه پایینی آن با ضخامت 3.8 میلی‌متر طراحی شده است. هرچند، در این لحظه مشخص نشده است که این پنل به میت 20 تعلق دارد یا میت 20 پرو. البته اگر اقدامات اخیر هواوی را در نظر بگیریم، احتمالا از این صفحه نمایش در میت 20 استفاده خواهد شد که در نتیجه آن، نه‌تنها میت 20 بزرگتر از میت 10 خواهد بود، بلکه این احتمال وجود دارد که میت 20 پرو به پنل بزرگتر 6.5 اینچی مجهز شود. این فرضیات با در نظر گرفتن اندازه مشابه پرچمداران خانواده Mate با خانواده P هواوی مطرح شده‌اند. امسال P20 Pro با صفحه نمایشی 6.1 اینچی روانه بازار شده بود، در نتیجه محصولات خانواده Mate 20 هم باید با اندازه‌ای مشابه تولید شوند.

جدای از نمایشگر بزرگتر و نسبت تصویر جدیدتر، شایعه شده است که به منظور رقابت جدی‌تر با گلکسی نوت 9، میت 20 پرو از باتری بزرگتر 4200 میلی‌آمپر ساعتی قدرت خواهد گرفت. به این مورد باید اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و سیستم دوربین سه گانه را هم اضافه کرد. مدیران هنوز زمان معرفی رسمی دو گوشی هواوی میت 20 و میت 20 پرو را اعلام نکرده‌اند، اما مطابق با برنامه‌های سال‌های گذشته این شرکت، احتمالا اکتبر (مهر) باید منتظر این اسمارت فون های قدرتمند باشیم.

1397-05-25

دیدگاهتان را بنویسید