گوشی هوشمند سونی اکسپریا XA3 با نمایشگر بلند عرضه خواهد شد

گوشی هوشمند سونی اکسپریا XA3

گوشی هوشمند سونی اکسپریا XA3 با نمایشگر بلند عرضه خواهد شد

عرضه گوشی هوشمند سونی اکسپریا XA3 با یک نمایشگر بلند توسط رگولاتوری چین موسوم تیئنا تایید شد. انتظار می‌رود این گوشی جدید در ماه میلادی آینده معرفی شود.

سونی در نظر دارد در ماه آینده میلادی از گوشی میان‌رده جدید خود به نام سونی اکسپریا XA3 به عنوان جایگزینی برای سونی اکسپریا XA2 رونمایی کند. براساس تایید منابع ژاپنی، این گوشی به یک نمایشگر بلند مجهز است. به نقل از منابع هلندی نیز نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن 2160×1080 پیکسل (فول اچ‌دی+) و نسبت تصویر 18 به 9 است.

به گفته برخی، سونی در نمایشگاه IFA 2018 که ماه میلادی آینده برگذار خواهد شد، از گوشی سونی اکسپریا XZ3 (مجهز به یک دوربین) رونمایی خواهد کرد. همچنین در ابتدا گفته می‌شد سونی اکسپریا XA3 نیز دیگر گوشی هوشمندی باشد که از سوی این کمپانی ژاپنی معرفی خواهد شد که این گمانه زنی از سوی کمیسیون اوراسیا تایید شد.

تایید این گوشی توسط رگولاتوری چین موسوم تیئنا نیز مهر تایید دیگری بر عرضه میان‌رده جدید سونی بود. اطلاعات منتشر شده از سوی رگولاتوری چین درباره مشخصات این گوشی اندرویدی اطلاعات چندانی را فاش نمی‌کند، با این حال می‌دانیم شناسه این گوشی H4413 است و طبیعتا همچون دیگر گوشی‌های امروزی از فناوری ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند. با وجود اینکه این دومین بار است که با یک گوشی با شناسه H4413 روبرو می‌شویم، اما همچنان از مشخصات آن اطلاعاتی در دست نیست.

اگر گوشی هوشمند سونی اکسپریا XA3 در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شود، گوشی جدید سونی تنها 9 ماه پس از نسل قبلی آن،‌ یعنی سونی اکسپریا XA2 معرفی می‌شود. باید صبرکرد و دید میان رده جدید سونی تا چه میزان قدرتمند ظاهر می‌شود و آیا سومین نسل از خانواده میان رده‌های اکسپریا XA می‌تواند با وجود میان رده‌های خوش قیمت و البته قدرتمند چینی، جایی در بازار برای خود دست و پا کند یا خیر.

1397-05-09

دیدگاهتان را بنویسید