گوشی هوشمند هواوی پی 10 در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی می‌شود

گوشی هوشمند هواوی پی 10

گوشی هوشمند هواوی پی 10 در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی می‌شود

زمان زیادی تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) باقی نمانده و کمپانی چینی هواوی در حال ارسال دعوتنامه‌های مخصوص این نمایشگاه با عنوان “Save the Date” است. بنابر گزارش‌های منتشر شده، این شرکت قصد دارد پرجمدار جدید خود یعنی گوشی هوشمند هواوی پی 10 (Huawei P10) را بعد از ظهر روز یکشنبه، 26 فوریه (8 اسفند) در شهر بارسلون معرفی کند.

اگرچه زمان زیادی از معرفی گوشی قدرتمند میت 9 (Huawei Mate 9) نمی‌گذرد، اما حالا نوبت به معرفی گوشی هوشمند هواوی پی 10 رسیده تا بتواند جای محصول قبلی این شرکت یعنی پی 9 را پر کند. هرچند، احتمالا تفاوت زیادی از نظر سخت افزاری بین این گوشی و میت 9 دیده نشود.

احتمال تجهیز گوشی هوشمند هواوی پی 10 به نمایشگری با دو لبه خمیده

تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با این تلفن هوشمند منتشر شده که اگر حقیقت داشته باشند، تجهیز پی 10 به نمایشگری با دو لبه خمیده دور از انتظار نخواهد بود. همچنین به احتمال زیاد مشخصات فنی هواوی پی 10 همانند میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) بوده و برای بخش پشتی آن نیز از شیشه استفاده خواهد شد.

امسال هواوی کار سختی در کنگره جهانی موبایل دارد چراکه گوشی ال جی جی 6 (LG G6) نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شود. اما آیا تمام سازندگان مطرح از پرچمداران خود در بارسلون رونمایی خواهند کرد؟

1395-10-23

دیدگاهتان را بنویسید