گوشی پرچمدار لیکو ایکس 10 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌شود؟

گوشی پرچمدار لیکو ایکس 10 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌شود؟

گوشی پرچمدار لیکو ایکس 10 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌شود؟

کمپانی لیکو (LeEco) در حال حاضر وضعیت چندان مناسبی از نظر مسائل اقتصادی ندارد و به خصوص در مقایسه با دیگر غول‌های چینی نظیر شیائومی، هواوی و حتی زد تی ای، آنها نتوانسته‌اند به وضعیت جالب و پایداری در بازار دست پیدا کنند. به همین دلیل مدیران این کمپانی قصد دارند با معرفی چند محصول سطح بالا در آینده‌ای نزدیک که گوشی پرچمدار لیکو ایکس 10 (LeEco X10) نیز یکی از آنها به شمار می‌رود، به این وضعیت پایان دهند.

بعد از رونمایی و عرضه‌ی پرچمدار این برند چینی یعنی گوشی Le Pro3 در ایالات متحده‌ی آمریکا، حالا به نظر می‌رسد که چند اسمارت فون قدرتمند دیگر نیز در نوبت عرضه قرار گرفته‌اند و طبق گزارشی که دقایقی پیش منتشر شده است، احتمالا تعدادی از آنها و یا همه‌شان در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) که تا کمتر از یک ماه دیگر در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

از میان تمام این محصولات جدید، رونمایی از گوشی پرچمدار لیکو ایکس 10 محتمل‌تر از بقیه است. این دیوایس که به تازگی در بنچمارک GFXBench دیده شده بود، از مشخصات سخت افزاری نسبتا جذابی برخوردار است. هرچند که شاید در مقایسه با دیگر پرچمداران دنیای گوشی های اندرویدی، ایکس 10 چندان هم گزینه‌ی قدرتمندی محسوب نمی‌شود، اما در مقایسه با دیگر محصولات این برند چینی، مطمئنا گزینه‌ی جذابی به شمار خواهد رفت.

پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ که توسط کوالکام تولید و در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کلاک شده است در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشملو، از مشخصات اصلی این گوشی محسوب می‌شوند. این در حالی است که گوشی Le Pro3 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ برخوردار بود و سیستم عامل اندروید ۷ نیز در حال حاضر به یکی از مهمترین فاکتورهای کاربران برای خریداری یک اسمارت فون اندرویدی تبدیل شده است.

گوشی پرچمدار لیکو ایکس 10 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌شود؟

مشخصات گوشی لیکو ایکس 10 ؛ پرچمدار ۲۰۱۷ لیکو

در ادامه‌ی مشخصات لیکو ایکس 10 نیز می‌توانیم به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، سنسور شمارنده‌ی قدم‌های کاربر، چیپ ان اف سی، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم (هنوز قطعی نشده است) و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره کنیم؛ از آنجا که در منابع مختلف این گوشی دارای حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی متفاوتی ذکر شده است، احتمالا لیکو قصد دارد آن را در دو مدل متفاوت روانه‌ی بازار نماید.

هر دو مدل اما دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی به عنوان دوربین اصلی خواهند بود و در کمال تعجب، این کمپانی از سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی برای ساخت دوربین‌های سلفی آنها استفاده کرده است. اگر چنین اتفاقی عملی شود، مطمئنا عاشقان سلفی می‌توانند به یک گوشی اندرویدی ارزان‌قیمت با دوربینی بسیار عالی برای تصویربرداری از خود دست پیدا کنند.

گفتنی است که هنوز معرفی این دیوایس و دیگر محصولات لیکو در نمایشگاه MWC 2017 به طور رسمی تایید نشده است و منتظر پاسخ کمپانی سازنده در این رابطه هستیم.

1395-11-07

دیدگاهتان را بنویسید