گوشی گیمینگ رد مجیک 2 نوبیا با 10 گیگ رم در راه است

گیمینگ رد مجیک 2 نوبیا

گوشی گیمینگ رد مجیک 2 نوبیا با 10 گیگ رم در راه است

شرکت نوبیا با انتشار یک پوستر رسمی، مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ رد مجیک 2 (nubia Red Magic 2) را فاش کرد. این محصول از برند زیر مجموعه کمپانی ZTE، با تراشه اسنپدراگون 845 و 10 گیگابایت رم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

ارتقای سخت افزاری محصول جدید در قیاس با مدل اورجینال رد مجیک که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام و 8 گیگابایت رم بود، چشمگیر است و از این نظر در کنار شیائومی بلک شارک هلو قرار می‌گیرد که چند روز بیشتر از رونمایی آن نمی‌گذرد. البته بهینه‌سازی گوشی گیمینگ رد مجیک 2 تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود و نوبیا برای جلوگیری از داغ کردن دستگاه هنگام اجرای بازی‌های سنگین، هر دو خنک کننده هوایی و مایع را در آن گنجانده است.

گیمینگ رد مجیک 2 نوبیا

گوشی گیمینگ رد مجیک 2 نوبیا، دارای دو سیستم خنک‌کننده خواهد بود

در این پوستر رسمی، عبارت صدای فراگیر 3بعدی هم به چشم می‌خورد که می‌تواند نشانه‌ای از وجود اسپیکرهای استریو در نوبیا رد مجیک ۲ باشد.

همچنین کمپانی سازنده به ویژگی جدیدی موسوم به «تقویت گیمینگ 4بعدی» اشاره کرده است که البته فعلا کسی نمی‌داند دقیقا منظور از آن چیست.

در تبلیغات گوشی گیمینگ نوبیا، اشاره‌ای به زمان رونمایی از آن نشده است؛ اما بعید نیست که همراه با گوشی نوبیا ایکس در تاریخ 31 اکتبر (نهم آبان ماه) یا اندکی پس از آن معرفی شود.

1397-08-04

دیدگاهتان را بنویسید