گوشی Honor 5C ممکن است به‌زودی در هند و اروپا عرضه شود

گوشی Honor 5C

گوشی Honor 5C ممکن است به‌زودی در هند و اروپا عرضه شود

اگر قصد داشته باشید که به سراغ گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه بروید قطعا Honor یکی از آن‌هاست. دستگاه‌هایی با مشخصاتی سطح بالا؛ اما با قیمت‌هایی بسیار مناسب. آخرین محصول ارائه شده‌ی تحت این برند، گوشی Honor 5C بوده که ممکن است به‌زودی در بسیاری از مناطق جهان عرضه گردد.

اکانت رسمی توئیتر این شرکت در بخش اروپا و هند، درباره‌ی دستگاهی که “به‌زودی” وارد بازار خواهد شد، توئیت کردند. این درحالی است که یک رویداد آنلاین برای بیستم ماه ژوئن بر روی فیسبوک برنامه ریزی شده است. شاید یکی از دلایل برگزاری این رویداد آنلاین، معرفی یک دستگاه جدید باشد که به‌زودی در بازارهای اروپا و هند، راه‌اندازی می‌شود. اکانت توئیتری هند جزئیاتی از این دستگاه را که در 22 ژوئن از راه خواهد رسید، منتشر کرد.

گوشی Honor 5C ممکن است به‌زودی وارد بازارهای هند و اروپا شود

این دستگاه با یک نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینچی بسته‌بندی شده است. پردازنده‌ی قدرتمند هشت هسته‌ای کرین 650 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T830 و 2 گیگابایت رم به آن قدرت می‌دهند. گوشی Honor 5C در دسته بندی دستگاه‌های پائین رده، مشخصاتی خوب با قیمت مناسبی ارائه می‌دهد. ویژگی‌های عالی نیز در این دستگاه وجود دارد؛ مانند پشتیبانی از دو سیم‌کارت و حسگر اثر انگشت قرار گرفته در پنل پشتی آن، پشتیبانی از کارت میکرو اس دی جهت بالا بردن فضای ذخیره سازی و همچنین وجود باتری نسبتا بزرگ 3000 میلی‌آمپر ساعت. در کنار تمامی این امکانات، گوشی Honor 5C به دوربینی 13 مگاپیکسلی در عقب مجهز شده و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو است.

گوشی هوشمند Honor 5C درحال حاضر در سه رنگ مختلف نقره‌ای، مشکی و طلایی در دسترس است. آخرین منطقه‌ای که این گوشی پائین رده در آنجا به‌طور رسمی راه اندازی شد، چین بود. قیمت گوشی آنر 5 سی در بازار چین 899 یوان، چیزی در حدود 139 دلار بود.

جزئیات رسمی منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه 20 ژوئن در اروپا و 22 ژوئن در هند در دسترس قرار خواهد گرفت. هیچ صحبت رسمی درباره‌ی این‌که گوشی هوشمند Honor 5C چه زمانی وارد ایالات متحده آمریکا خواهد شد، گفته نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید