گوگل پشتیبانی از کنترلر ایکس باکس وان را به اندروید 9 اضافه می‌کند

کنترلر ایکس باکس وان

گوگل پشتیبانی از کنترلر ایکس باکس وان را به اندروید 9 اضافه می‌کند

گوگل رسما پشتیبانی از کنترلر ایکس باکس وان را به اندروید 9 پای اضافه می‌کند تا مشکلات موجود در اتصال بلوتوثی و اجرای صحیح بازی‌ها به حداقل برسند.

استفاده از کنترلرهای کنسول مایکروسافت در سیستم عامل اندروید همیشه بدون نقص نبوده است. اگرچه مایکروسافت دو سال پیش بلوتوث را به محصولات خود اضافه کرد، اما تعدادی از بازی‌ها با نگاشت کلیدها مشکل داشتند. اما حالا گوگل رسما از اضافه کردن پشتیبانی از کنترلر ایکس باکس وان در اندروید 9 پای خبر داده است. گزارش “XDA-Developers” نشان می‌دهد که یکی از مهندسان گوگل موفق شده با رفع باگ قدیمی مربوط به انتخاب کلیدها هنگام اتصال به دستگاه‌های اندرویدی، مشکلات موجود را در اندروید پای برطرف کند.

ظاهرا این فیکس در هسته اندروید پای قرار گرفته است؛ بنابراین در تمام نسخه‌ها وجود خواهد داشت. در حال حاضر، بازی‌های اندرویدی متعددی از کنترلرهای بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند و CNET در گزارش جدید از احتمال اضافه شدن این ویژگی به بازی Fortnite هم خبر داده است. اگر چنین چیزی محقق شود، انجام Fortine روی اندروید بسیار لذت‌بخش‌ خواهد شد. به علاوه، این اتفاق می‌تواند سایر توسعه‌دهندگان را هم برای در نظر گرفتن پشتیبانی از بلوتوث تشویق کند.

1397-06-04

دیدگاهتان را بنویسید