یخچال جدید بوش واریو با درهای رنگی و قابل تعویض رونمایی شد + ویدیو

یخچال جدید بوش واریو

یخچال جدید بوش واریو با درهای رنگی و قابل تعویض رونمایی شد + ویدیو

در کنار گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی، یخچال جدید بوش واریو (Bosch Vario) با درهای رنگی و قابل تعویض در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شد.

مهم‌ترین ویژگی یخچال جدید بوش واریو که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، درهای قابل تعویض آن در رنگ‌های بسیار متنوع است. اگر از ظاهر یخچال خود خسته شده‌اید، تعویض در یخچال ظرف چند ثانیه بدون هیچ ابزاری امکان‌پذیر خواهد بود.

یخچال بوش با قیمتی در حدود 1665 دلار (1399 یورو) به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند هر کدام از این درها را در رنگ‌های بسیار متنوعی همچون قرمز، مشکی مات، سبز لیمویی، نارنجی، قهوه‌ای، رز روشن، سفید مرواریدی، سبز نعنایی، آبی روشن و بیشتر، با قیمت 200 دلار (170 یورو) خریداری کنند. هرچند، برخی از رنگ‌ها سال آینده در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

بوش، محصول جدید خود را «مفهومی از سبک، انعطاف‌پذیری و فردیت» خوانده و اذعان داشته است که بسیاری از رنگ‌های اعلام‌شده برای بازتاب همین موضوع انتخاب شده‌اند. به نظر می‌رسد در این دوران، روند خرید محصولات خانگی تا حد زیادی تغییر کرده و شرکت آلمانی بوش نیز به خوبی این موضوع را درک کرده است.

یخچال جدید بوش واریو ابتدا در بازار کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد و اگر عملکرد آن راضی‌کننده باشد، مردم آمریکا از خریداران بعدی خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

1396-06-10

دیدگاهتان را بنویسید